شیائومی ۲ گوشی جدیدش را معرفی کرده که ویژگی‌های هیجان‌انگیز دارند. ردمی (Redmi) 5 و ۵ پلاس محصولات جدید این شرکت چینی هستند.

شیائومی، ردمی ۵ را به یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی HD+ با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۴۴۰ مجهز کرده است. این تلفن همراه هوشمند از چیپست ۴۵۰ اسنپ‌دارگون و یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. این گوشی در دو مدل با رم‌های ۲ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی و مدل دیگری با رم ۳ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایت بهره می‌برد. مدل‌های گفته شده به ترتیب ۱۲۰ و ۱۳۵ دلار در بازار چین قیمت دارند.

آن‌طرف، مدل ردمی ۵ پلاس با ویژگی‌های بهتر قرار دارد؛ این گوشی به یک صفحه نمایش بزرگ‌تر با اندازه‌ی ۵٫۹۹ اینچ Full HD+ با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ مجهز کرده است. در قلب این گوشی، پردازنده‌ی ۶۲۵ اسنپ‌دراگون قرار گرفته که نسبت به مدل معمولی ردمی ۵ قوی‌تر ارزیابی می‌شود. ردمی ۵ پلاس از یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد. هر دو گوشی به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند.

شیائومی ردمی ۵ پلاس هم در ۲ مدل مختلف عرضه می‌شود. مدل اول که ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد، با قیمت ۱۵۰ دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. مدل دیگر که از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد، ۱۹۵ دلار قیمت دارد. قرار است شیائومی هر دو تلفن همراه هوشمند جدیدش را در تاریخ ۱۲ دسامبر در بازار چین عرضه کند.

منبع: PhoneArena

مطلب شیائومی Redmi 5 و Redmi 5 پلاس چه ویژگی‌هایی دارند؟ برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala