طبق جدیدترین گزارش‌های به دست آمده، سونی تصمیم دارد ۲ مدل از گوشی‌های سری اکسپریا را کم‌حاشیه و باریک طراحی کند. این گوشی‌ها احتمالا سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه می‌شوند.

در راستای گزارش‌های اخیر، رندرهایی منتشر شده که زبان طراحی احتمالی گوشی‌های اکسپریا سونی را در سال ۲۰۱۸ نشان می‌دهند. این گوشی‌ها احتمالا باریک هستند و طراحی کم‌حاشیه دارند. در ادامه‌ی گزارش‌ها به مشخصات این گوشی‌ها هم اشاره شده است؛ صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی از کلیدی‌ترین ویژگی‌های احتمالی این تلفن‌های همراه هوشمند هستند.

سونی احتمالا این گوشی‌ها را با پردازنده‌ی ۸۴۵ اسنپ‌دراگون در اختیار مشتریان علاقمند قرار می‌دهد. به دلیل طراحی کم‌حاشیه‌ی این گوشی‌ها، احتمال می‌رود که سنسور تشخیص اثر انگشت به روی خود صفحه نمایش برود. محل قرارگیری دوربین‌های سلفی و پشتی احتمالا در همان جای قبلی باشد. با این حال هنوز در مورد مشخصات دوربین هیچ اطلاعاتی فاش نشده است.

با داغ شدن گوشی‌های مجهز به صفحه‌نمایش کم‌حاشیه، بسیاری از شرکت‌ها درصدد روی آوردن به این زبان طراحی هستند؛ سامسونگ گلکسی S8، S8 پلاس، نوت ۸، اپل آیفون X (آیفون ده)، شیائومی ردمی ۵ از جمله گوشی‌های جدید با این سبک طراحی هستند.

شما نظرتان درمورد داغ شدن این سبک طراحی جدید گوشی‌ها چیست؟

 

منبع: PhoneArena

مطلب طراحی ۲ مدل از گوشی های سونی اکسپریا ممکن است این شکلی شود برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala