تراشه جدیدی که شرکت کوالکام در حال کار روی آن است اسنپ‌دراگون ۸۴۵ نام دارد و قدرتی بیش از استفاده‌های معمولی گوشی‌های هوشمند در اختیار تولیدکنندگان و کاربران می‌گذارد. یکی از این امکانات به قابلیت‌های واقعیت افزوده‌ای باز می‌گردد که با این تراشه می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

شرکت NetEase با استفاده از کیت توسعه نرم‌افزار Snapdragon VR اولین بازی واقعیت مجازی خود را می‌سازد که از تکنولوژی شرکت کوالکام استفاده می‌کند. این بازی Twilight Pioneers نام دارد

پردازنده گرافیکی اسنپ‌دراگون ۸۴۵ قابلیت تشخیص دیوار را دارد و از نظر مصرف انرژی هم نسبت به مدل قبلی ۳۰ درصد کم‌مصرف‌تر است. در عین حال استفاده از پلت‌فرم هوش مصنوعی نسل سوم در این تراشه امکان تشخیص صحنه‌ها و اشیا هنگام حرکت را فراهم می‌سازد.

در عین حال این خبر هم اعلام شده که کوالکام در حال همکاری با NetEase Games است تا تراشه جدید خود را برای استفاده از موتور بازی Messiah بهینه‌سازی کند. این همکاری می‌تواند منجر به ساخت‌ بازی‌های جدید و فوق‌العاده بویژه در حوزه واقعیت افزوده و واقعیت مجازی شود.

شرکت NetEase با استفاده از کیت توسعه نرم‌افزار Snapdragon VR اولین بازی واقعیت مجازی خود را می‌سازد که از تکنولوژی شرکت کوالکام استفاده می‌کند. این بازی Twilight Pioneers نام دارد، برای اسنپ‌دراگون ۸۴۵ طراحی شده و قرار است در سال ۲۰۱۸ عرضه شود.

منبع: Phone Arena


مطلب با اسنپ‌دراگون ۸۴۵ می‌توانید بازی‌های متفاوتی را تجربه کنید برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala