به نظر می‌رسد با توجه به تعداد زیاد اخباری که در مورد گوشی‌های جدید سری گلکسی A سال ۲۰۱۸ به بیرون درز می‌کند، در حال نزدیک شدن به معرفی محصولات جدیدی از سوی سامسونگ هستیم. به احتمال زیاد حداقل دو گوشی هوشمند جدید از سری گلکسی A در هفته‌های آتی معرفی خواهند شد. البته ممکن این گوشی‌ها در تمام مناطق دنیا عرضه نشوند. یکی از این گوشی‌ها که پیش از این هم در مورد آن زیاد شنیده بودیم، گلکسی A8 پلاس است که به تازگی ویدیویی از آن منتشر شده است. هر چند سامسونگ هنوز این گوشی میان‌رده را معرفی نکرده است، در این ویدیوی ۳ دقیقه‌ای می‌توانید آن را از زوایای مختلف ببینید.

هر چند این ویدیو بسیار ناشیانه ساخته شده، ولی کیفیت تصویر آن در حدی است که اجازه می‌دهد تصور خوبی از گلکسی A8 پلاس پیدا کنیم. علاوه بر کار کردن با بخش‌های مختلف گوشی، فردی که این ویدیو را تولید کرده، لیست کامل مشخصات فنی گلکسی A8 پلاس را هم افشا می‌کند.

همان‌طور که انتظار داشتیم، گلکسی A8 پلاس به یک صفحه‌نمایش ۶ اینچ سوپرامولد با رزولوشن ۲۲۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز است که حاشیه‌های کمی دارد. در پشت گوشی یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال با دیافراگم f/1.7 قرار دارد و در جلوی آن شاهد دو دوربین ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی هستیم.

سامسونگ در قلب این گوشی از پردازنده‌ی ۲٫۲ گیگاهرتزی اگزینوس ۷۸۸۵ همراه با ۶ گیگابایت و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل افزایش (تا ۲۵۶ گیگابایت) استفاده کرده است. گلکسی A8 پلاس نیروی خود را از یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی می‌گیرد که از قابلیت شارژ سریع برخوردار است. این گوشی گواهینامه‌ی IP68 هم دارد و در برابر آب و گردوغبار مقاوم است. در نهایت حسگر اثر انگشت گوشی هم در پشت آن و زیر دوربین قرار دارد.

این گوشی احتمالا تا پایان ماه دسامبر با قیمتی حدود ۶۰۰ دلار در بسیاری از کشورها عرضه می‌شود. البته هنوز در مورد جزئیاتی مانند زمان عرضه و قیمت کاملا مطمئن نیستیم.

منبع: Phone Arena

منبع متن: digikala