ماه گذشته بود که اطلاعاتی از گوشی جدید شرکت هواوی که با شماره مدل FIG-AL00 در حال ساخت بود، به بیرون درز کرد. امروز اطلاعات بیشتری از این تلفن همراه هوشمند به بیرون درز کرده و حتی تصاویری هم از آن لو رفته که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

گوشی جدید شرکت هواوی با نام Enjoy 7S در حال ساخت است و به تراشه Kirin 959 مجهز شده است. این تراشه یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۲٫۳۶ گیگاهرتز را در خودش قرار داده است. این تلفن همراه هوشمند به صفحه نمایش ۵٫۶۵ اینچی مجهز شده که دقت تصویر آن Full HD+ خواهد بود. به نظر می‌رسد که Enjoy 7S به ۴ گیگابایت رم مجهز شده و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. البته با کارت حافظه می‌توانید میزان حافظه داخلی را ارتقا دهید.

گوشی Enjoy 7S
هواوی Enjoy 7S
Enjoy 7S

جدیدترین تلفن همراه هوشمند هواوی به دوربین دوتایی هم مجهز شده است. یک دوربین سنسور ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین بعدی هم سنسور ۲ مگاپیگسلی با دیافراگم f/2.2 دارد. دوربین جلوی این گوشی هم ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. گوشی Enjou 7S با اندروید ۸ و رابط کاربری EMUI 8.0 راهی بازار می‌شود. همچنین مشخص شده که این گوشی به باتری ۲۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است.

براساس اطلاعات منتشر شده گوشی جدید هواوی در رنگ‌های طلایی، آبی و مشکی راهی بازار می‌شود.

هواوی Enjoy 7S
گوشی هواوی Enjoy 7S

 

منبع: gsmarena

منبع متن: digikala