توییتر شیوه‌ای برای بیان اخبار و دیدگاه‌ها در فرم کوتاه برای کاربران فراهم کرده. این فرم که در ابتدا کوتاه‌تر بود در طول زمان به فرم بلندتری برای بیان تبدیل شده است. کاربران توییتر از شیوه‌ای استفاده می‌کنند که اصطلاحا آن را رشته توییت می‌نامند و در این رشته‌های خودساخته چندین توییت را به عنوان پاسخ‌های توییت‌های دیگر پست می‌کنند.

این قابلیت هیچوقت یکی از قابلیت‌های رسمی توییتر نبوده اما طبق اخبار جدید ظاهرا توییتر قصد دارد این قابلیت را به شکل رسمی معرفی کند. ظاهرا نامی که توییتر برای این قابلیت در نظر گرفته Threads است که در واقع معنای آن همان «رشته» خواهد بود. این قابلیت احتمالا ظرف هفته‌های آینده فعال می‌شود.

توییتر اعلام کرده که رشته توییت ساختن اقدامی محبوب و موثر بوده اما ظاهرا برای بعضی از کاربران واجد دشواری‌هایی هم بوده است و حال این شبکه اجتماعی برای جلوگیری از دشواری‌های این‌چنینی قصد دارد شیوه جدید و ساده‌تری برای ثبت رشته ‌توییت عرضه کند.

ظاهرا از این قابلیت می‌توانید در دستگاه‌های متفاوت و همچنین سیستم‌عامل‌های مختلف از جمله اندروید و iOS و همچنین نسخه وب توییتر استفاده کنید.

منبع: Ubergizmo

مطلب توییتر با قابلیت جدیدش رشته‌توییت ساختن را آسان می‌کند برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala