آپالو Intensa Emozione نام یک خودروی هایپرکار است که برای اولین بار در خیابان‌ها دیده شد. قرار است از این ماشین ۱۰ دستگاه تولید شود و حالا برای اولین بار، ویدیویی از این ماشین منتشر شده که آن را در خیابان‌های هنگ‌کنگ نشان می‌دهد.

طراحی اسپرت و فوق‌العاده خشن و جسور، باعث می‌شود تا هر خودرودوستی حداقل برای چند ثانیه به چهره‌ی آن خیره شود. پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر خورجینی با حجم ۶٫۳ لیتر، حداکثر قدرت ۷۸۰ اسب‌بخار و حداکثر گشتاور ۷۶۰ نیوتون‌متر از ویژگی‌های این هایپرکار هیجان‌انگیز است. برای رساندن جثه‌ی ۱۲۵۰ کیلوگرمی این ماشین از وضعیت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، تنها ۲٫۷ ثانیه زمان لازم است و می‌توان به حداکثر سرعت ۳۳۳ کیلومتر بر ساعت (۲۰۷ مایل بر ساعت) دست پیدا کرد. این‌ها تمام ویژگی‌های آپالو Intensa Emozione است.

این ماشین احتمالا از سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه می‌شود و با قیمت ۲٫۶ میلیون دلار در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.  Apollo Automobil خودروساز آلمانی الاصلی است که از سال ۲۰۰۴ روی ساخت ماشین‌های سوپراسپرت تمرکز دارد. این شرکت ۴۵ نفر کارمند دارد و فتر اصلی آن در باواریای آلمان قرار گرفته است.

منبع: Motor1

مطلب ماشینی که برای اولین بار در خیابان‌ها دیده شد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala