از روز سه‌شنبه مورخ ۵ دی ۱۳۹۶ می‌توانید مستند خودرو «رینگ اسپرت» را از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی دیجی‌کالا مگ ببینید. مستند رینگ اسپرت با نگاهی نو به موضوعات مختلفی در حوزه‌ی صنعت خودروسازی و بازار خودرو در داخل و خارج از ایران می‌پردازد. این مستند نگاهی است متفاوت به دیروز، امروز و فردای صنعت خودروسازی در ایران و جهان. از تست و بررسی جدیدترین خودروهای ایرانی و خارجی تا پیش‌بینی آینده‌ی اتومبیل‌های خودران و روایت ناگفته‌های تاریخ خودروسازی در ایران، مستند خودرو رینگ اسپرت هر هفته موضوعی جذاب و هیجان‌انگیز را از زوایای مختلف بررسی می‌کند.

قسمت‌های زیادی از این مستند ماشین به تست و بررسی خودروهای مختلف اختصاص داده شده است. در رینگ اسپرت از نزدیک با خودروهایی مانند رنو تالیسمان، میتسوبیشی میراژ، پژو ۲۰۰۸، هیوندای النترا، رنو مگان، چری آریزو، میتسوبیشی اوتلندر، تویوتا پریوس، چری تیگو ۷، سایپا کوییک، دنا پلاس، برلیانس و بسیاری دیگر از خودروهای روز جهان و ایران آشنا خواهید شد. در بخش‌های دیگری از مستند خودرو رینگ اسپرت، به آینده‌ی صنعت خودروسازی و به ویژه موضوعات داغ و جذابی مانند اتومبیل‌های الکتریکی، هیبریدی و خودران پرداخته شده است. علاوه بر این در رینگ اسپرت می‌توانید با روایتی جذاب از تاریخچه‌ی صنعت خودروسازی در ایران همراه شوید و برای اولین بار بسیاری از ناگفته‌های تعدادی از قدیمی‌ترین افراد این حوزه را بشنوید.

مستند رینگ اسپرت از ۵ دی، سه‌شنبه‌ی هر هفته راس ساعت ۲۱:۰۰ در لایو کانال اینستاگرام دیجی‌کالا مگ پخش خواهد شد. علاوه بر این می‌توانید چهارشنبه‌ی هر هفته راس ساعت ۲۱:۰۰ قسمت جدید مستند رینگ اسپرت را در کانال یوتیوب دیجی‌کالا و کانال آپارات دیجی‌کالا ببینید. همچنین قسمت‌های جدید این مستند هر هفته روز چهارشنبه در سایت دیجی‌کالا مگ هم منتشر خواهد شد.

مطلب مستند خودرو رینگ اسپرت؛ هر هفته از دیجی‌کالا مگ برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala