هوامی (Huami) یکی از زیر مجموعه‌های شرکت شیائومی (Xiaomi) به حساب می‌آید که به تازگی دو ساعت هوشمند جدید معرفی کرده است. این ساعت‌های هوشمند Amazfit Sports Smartwatch 2 و Amazfit Watch 2S نام دارند.

ساعت هوشمند Amazfit Watch 2S را می‌توانیم مدل کلاسیک‌تری نام‌گذاری کنیم. صفحه نمایش این ساعت هوشمند یک روکش یاقوت دارد و بند‌های چرمی هم برای این محصول در نظر گرفته است. البته این ساعت هوشمند GPS داخلی و سنسور سنجش ضربان فلب ندارد.

ساعت هوشمند

ساعت هوشمند بعدی که Amazfit Sports Smartwatch 2 نام دارد از یک صفحه نمایش ۱٫۳۴ اینچی لمسی با دقت تصویر ۳۲۰ در ۳۰۰ پیکسل بهره می‌برد. بندهای این مدل پلاستیکی است و از GPS داخلی  و سنسور سنجش ضربان قلب لیزری برخوردار است. این ساعت هوشمند از چهار گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و باتری آن هم تا ۳۵ ساعت این ساعت را روشن نگه می‌دارد. ساعت Sports Smartwatch 2 برای شناکردن هم بسیار مناسب است و می‌تواند تعداد لپ‌ها را اندازه گیری کند.

ساعت هوشمند

ساعت هوشمند Amazfit Sports Smartwatch 2 با قیمت ۱۵۰ دلار و ساعت Watch 2S هم با قیمت ۲۲۶ دلار در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد کرد. گفته شده در نمایشگاه CES 2018 اطلاعات بیشتری از این ساعت‌ها منتشر خواهد شد.

 

منبع: androidauthority

برای عضویت در خبرنامه و شرکت در قرعه‌کشی از اینجا ثبت‌نام کنید:

[contact-form-7]

 

مطلب شیائومی دو ساعت هوشمند جدید معرفی کرد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala