مسابقات برنامه‌نویسی Chillin Wars صبح روز پنجشنبه ۲۳ آذرماه در دانشکده کامپیوتر دانشگاه علم و صنعت ایران با حمایت دیجی‌کالا آغاز به کار کرد. این مسابقات در چهار مرحله ( مرحله اول افتتاحیه و کارگاه آموزشی، مرحله دوم شروع سیدبندی، مرحله سوم مسابقات گروهی و مرحله چهارم مرحله نهایی مسابقات و اختتامیه) و به مدت دو هفته (تا هفتم دی‌ماه) در جریان خواهد بود.

مسابقه برنامه‌نویسی علم و صنعت

فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا به عنوان حامی این مسابقات در جریان برگزاری مراسم حضور داشت و میثم نوایی از برنامه‌نویسان این شرکت در افتتاحیه مسابقات به سخنرانی پرداخت. نوایی از تاثیر چنین رویدادهایی در جذب نیروی انسانی جوان و مشتاق توسط شرکت‌هایی چون دیجی‌کالا سخن گفت و به این نکته اشاره کرد که فضای پویای مجموعه‌ای چون دیجی‌کالا به برنامه‌نویسان با علایق متفاوت در حوزه علوم کامپیوتر امکان فعالیتی پویا و خلاقانه را می‌دهد.

مهرداد آشتیانی از اساتید دانشگاه کامپیوتر هم یکی دیگر از سخنرانان مراسم افتتاحیه این رویداد بود. آشتیانی به اهمیت مسابقات برنامه‌نویسی در شکل‌گیری آینده دانشجویان مهندسی کامپیوتر اشاره کرد و حضور دیجی‌کالا به عنوان حامی این رویداد را حضوری انگیزه‌بخش توصیف کرد. آشتیانی گفت دیجی‌کالا نشان داده با همین امکانات موجود در حوزه‌های صنعت و خدمات کشور می‌توان قدم‌های موثری برداشت. او ضمن اشاره به استقبال بی‌سابقه دانشجویان از این رویداد (۱۶۶ شرکت‌کننده در قالب ۸۳ تیم) در پایان سخنان خود به چشم‌انداز مسابقات برنامه‌نویسی Chillin Wars اشاره و ابرازامیدواری کرد که در سال‌های آینده این مسابقات در سطح کشوری برگزار شود.

این مراسم با برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای شرکت‌کنندگان پایان یافت.

 

برای عضویت در خبرنامه و شرکت در قرعه‌کشی از اینجا ثبت‌نام کنید:

[contact-form-7]

مطلب مسابقات برنامه‌نویسی Chillin Wars با حمایت دیجی‌کالا برگزار شد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala