ال‌جی از سری جدید لپ‌تاپ‌های باریک و سبک Gram رونمایی کرده است. سه مدل ۱۳.۳ اینچی، ۱۴ اینچی و ۱۵ اینچی این لپ‌تاپ‌ها با سخت‌افزار جدیدی بروزرسانی شده‌اند. مدل‌های ۲۰۱۸ لپ‌تاپ‌های سری Gram ال‌جی از پردازنده‌های نسل هشتمی اینتل استفاده می‌کنند، حافظه‌ی SSD دارند و می‌توان حتی روی آن‌ها یک SSD دوم هم قرار داد.

ال‌جی ادعا می‌کند که می‌توان مدل ۱۳ اینچی را ۲۲.۵ ساعت استفاده کرد.

ال‌جی وزن سبک لپ‌تاپ‌های خود را حفظ کرده است. مدل‌های ۱۳ و ۱۴ اینچی وزنی کمتر از یک کیلوگرم دارند و مدل ۱۵ اینچی هم کمی از یک کیلوگرم سنگین‌تر است.

قرار است مدل‌های جدید لپ‌تاپ Gram باتری بسیار خوبی داشته باشند. ال‌جی ادعا می‌کند که می‌توان مدل ۱۳ اینچی را ۲۲.۵ ساعت، مدل ۱۴ اینچی را ۲۱.۵ ساعت و مدل ۱۵ اینچی را به اندازه‌ی ۱۹ ساعت استفاده کرد.

شرکت کوالکام اخیرا با همکاری مایکروسافت، پردازنده‌های خود را به لپ‌تاپ‌ها آورده است؛ طوری که پردازنده‌های اسنپ‌دراگون به لپ‌تاپ‌ها اجازه داده‌اند مصرف انرژی در مقایسه با پردازنده‌های اینتل، بسیار پایین بیاید.

2018 LG Gram

ال‌جی در تبلیغات خود برای لپ‌تاپ‌های جدید Gram از عبارت «یک روز باتری کامل» استفاده کرده است. سامسونگ هم اخیرا از سری لپ‌تاپ‌های Notebook 9 خود رونمایی کرده است که ظرفیت باتری بیشتری دارند.

سال آینده قرار است شاهد عرضه‌ی این لپ‌تاپ‌ها و هم‌چنین لپ‌تاپ‌هایی بر مبنای پردازنده‌های ARM باشیم. از طرفی لپ‌تاپ‌هایی که پردازنده‌های ARM دارند باید عملکرد پردازشی خودشان را به لپ‌تاپ‌های معمولی برسانند، از طرفی هم لپ‌تاپ‌هایی که از پردازنده‌های اینتل استفاده می‌کنند باید مصرف انرژی خودشان را پایین بیاورند.

مدل‌های جدید لپ‌تاپ Gram در نمایشگاه CES 2018 نمایش داده خواهند شد.

منبع: The Verge

برای عضویت در خبرنامه و شرکت در قرعه‌کشی از اینجا ثبت‌نام کنید:

[contact-form-7]

مطلب ال‌جی می‌گوید باتری لپ‌تاپ‌های جدید Gram یک روز کامل دوام می‌آورد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala