کارل آکرمن یکی از تحلیلگران موسسات مالی در یادداشتی به این موضوع اشاره کرده که تقاضای اولیه برای آیفون X از آنچه پیش از این تصور می‌شد کمتر بوده و ظاهرا کاربران بیشتر به سمت خرید آیفون‌های قدیمی‌تر تمایل پیدا کرده‌اند.

این تحلیلگر اشاره کرده که هر سه آیفون سال ۲۰۱۷ در شرایط فعلی فروش خوبی دارند اما آمار فروش آنقدر قدرتمند نبوده که بتوان گفت اپل در حال تجربه یک فروش فوق‌العاده است.

آکرمن تخمین زده است که در بازه سه‌ماهه که در ماه میلادی جاری به پایان می‌رسد و ماه اول مالی سال ۲۰۱۸ شرکت اپل به حساب می‌آید (سال مالی با سال میلادی یکی نیست)، این شرکت در حدود ۷۹ میلیون آیفون را عرضه خواهد کرد. این آمار نسبت به بازه زمانی مشابه سال قبل افزایش اندکی دارد (در حدود ۰٫۷ میلیون). پیش‌بینی شده که آمار عرضه آیفون در فصل دوم مالی اپل که از ماه ژانویه آغاز می‌شود در حدود ۵۶ میلیون دستگاه خواهد بود. این رقم هم نسبت به سال قبل در حدود ۵ میلیون دستگاه افزایش یافته.

باید دید این پیش‌بینی‌ها درست از آب در می‌آیند یا نه. دست کم صبر کردن تا پایان سال ۲۰۱۸ می‌توان اطلاعات دقیق‌تری را درباره وضعیت عرضه آیفون در اختیارمان قرار دهد.

منبع: Phone Arena

برای عضویت در خبرنامه و شرکت در قرعه‌کشی از اینجا ثبت‌نام کنید:

[contact-form-7]

مطلب آیفون X کمتر از پیش‌بینی‌ها می‌فروشد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala