شاید تصور کنید وقتی یک خودروساز می‌خواهد در نوربرگرینگ رکورد جدیدی ثبت کند، تمام شرایط مهیاست و تنها راننده‌ی بامهارت است که باید تمام تلاش خودش را برای ثبت بهترین زمان به کار گیرد. درحالی که وقتی وارد ماجرا می‌شویم؛ می‌بینیم که کار اصلا به این آسانی نیست و تیم حاضر باید حواسش به کوچک‌ترین جزییات باشد تا اگر رکورد نزند، لااقل خسارت و تصادف به بار نیاورد!

داستان امروز ما هم به از دست رفتن کنترل تعدادی از ماشین‌ها در پیست نوربرگرینگ مربوط می‌شود. البته این ویدیو به رانندگی علاقمندانی مربوط می‌شود که با خودروی خود در پیست حاضر شده‌اند و خواسته‌اند در کنار لذت شیرین رانندگی، خودی هم نشان دهند. این جولان بیشتر به سمتی پیش رفته که ممکن بود اتفاق بسیار ناخوشایندی پیش بیاید. خوشبختانه بسیاری از این اتفاقات ختم به خیر شده و ماشین تنها کنترل خودش را از دست می‌دهد و دوباره به مسیر برمی‌گردد.

همیشه نباید رکورد و حرکات هیجان‌انگیز ماشین‌ها را ببینیم، بگذارید یک بار هم سری به اتفاقات و خطرهای همیشه‌ در کمین در پیست نوربرگرینگ بزنیم. نکته‌ی جالب اینجاست که تعداد ب‌ام‌‌و هایی که در این پیست کنترل خودشان را از دست می‌دهند، زیاد است. اگر توانستید تعداد دقیق آن‌ها را بشمارید، در کامنت‌ها بنویسید و می‌توانید نظرتان را درمورد رانندگی در پیست به ما بگویید!

منبع: Motor1

مطلب تصادفات نوربرگرینگ ۲۰۱۷ را ببینید برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala