شرکت HMD Global چندین گوشی نوکیا را در دست معرفی و عرضه دارد بنابراین طرفداران این برند باید منتظر این گوشی‌های جدید باشند. پیش از این گزارش شده بود که سال آینده احتمالا شاهد معرفی دو گوشی نوکیا ۱ و نوکیا ۶ خواهیم بود.

اما ظاهرا تعداد گوشی‌های جدیدی که سال ۲۰۱۸ از برند نوکیا معرفی می‌شود بیش از این‌ها خواهد بود. ظاهرا با بررسی آخرین نسخه از اپ دوربین نوکیا اطلاعاتی در همین زمینه لو رفته است.

در لیست مورد بحث نوکیا ۹ پرچم‌دار جدید هم حضور دارد؛ به این ترتیب نوکیا در سال آینده ۴ گوشی جدید معرفی خواهد کرد.

طبق اطلاعات منتشر شده آخرین نسخه اپ دوربین نوکیا ۵ شامل لوگوی چندین گوشی معرفی نشده نوکیا است. در این لیست شاهد حضور نوکیا ۱ در کنار تعدادی گوشی که در بازار موجودند مثل نوکیا ۲، نوکیا ۳، نوکیا ۵، نوکیا ۶، نوکیا ۷ و نوکیا ۸ خواهیم بود. اما در عین حال گوشی‌هایی هم هستند که تا به حال چیزی درباره‌شان نشنیده‌ایم. گوشی‌هایی مثل نوکیا ۴ و نوکیا ۷ پلاس. در عین حال در لیست مورد بحث نوکیا ۹ پرچم‌دار جدید هم حضور دارد. به این ترتیب نوکیا در سال آینده ۴ گوشی جدید معرفی خواهد کرد.

احتمالا تعداد زیادی از این گوشی‌های جدید در نمایشگاه MWC معرفی خواهند شد بنابراین چند ماهی فرصت داریم تا اطلاعات جدیدی درباره این مدل‌ها به دست بیاوریم.

منبع: Phone Arena

منبع متن: digikala