حدود ۴ سالی می‌شود که مرسدس روی پروژه‌ی A-Class جدید کار می‌کند و حالا به مرحله‌ی نهایی این پروژه رسیده است؛ تست و بررسی خودرو قبل از عرضه به بازار. حالا در تازه‌ترین خبرها سر و گوش این محصول جدید در مرحله‌‌ی آزمون و ارزیابی زمستانی پیدا شده است که در ادامه می‌توانیم تیزر تبلیغاتی آن را ببینیم.

سال پیش بود که بنز حرف از عرضه‌ی مدل جدید A-Class زد و آن را در نمایشگاه خودرو ژنو در ماه مارس به نمایش گذاشت. همان‌جا بود که دریافتیم مرسدس قصد دارد با یک محصول تازه، با زبان طراحی جدید و فوق‌العاده اسپرت در کلاس هاچ‌بک ۵ درب کامپکت شهری به میدان بیاید. اتاق جدید A-Class با کد W177 شناخته می‌شود.

این آلمانی جذاب در مراحل تست و بررسی زمستانی مثل قرارگرفتن در دمای ۰ درجه سلسیوس و سنجش خودرو در تونل -۲۸ درجه با سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت به سر می‌برد. در صورت موفقیت‌آمیز بودن این آزمون‌ها می‌توانیم متوجه مقاومت و کیفیت بالای محصول پایین‌رده و جدید مرسدس‌بنز شویم.

بیشتر بخوانید: تصاویر جاسوسی از قوی‌ترین مدل A کلاس مرسدس‌بنز

این هاچ‌بک مرسدس‌بنز قرار است در ۳ مدل پیشرانه عرضه شود که شامل موتورهای ۱۱۵ اسب‌بخاری و ۲۲۰ نیوتون‌متری، ۱۴۰ اسب‌بخاری و ۲۴۰ نیوتون‌متری و در نهایت، ۱۶۰ اسب‌بخاری و ۲۶۰ نیوتون‌متری می‌شود.

مطلب مرسدس‌بنز در حال تست A-Class مدل ۲۰۱۸ است (ویدیو) برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala