امروز خبری منتشر شد که از گران‌شدن قیمت بعضی از محصولات هیوندای شرکت کرمان‌موتور آن هم به‌طور ترسناک خبر می‌دهد. با وجود تماس با شرکت کرمان‌موتور جهت تایید این خبر، متاسفانه پاسخ درستی نگرفتیم و باید به خبر منتشر شده از سایت خبرگزاری ایران‌جیب استناد کنیم.
طبق ابلاغیه جدید، قیمت هیوندای النترا، توسان، سانتافه و سوناتا رشد قابل ملاحظه‌ای می‌کنند به‌طوری که در این ابلاغیه آمده:

خودرو قیمت قبل – آذرماه (تومان) قیمت جدید – دی ماه (تومان)
آی ۲۰ ۹۶/۰۵۰/۰۰۰ ۹۶/۰۵۰/۰۰۰
النترا ۱۵۵/۰۰۰/۰۰۰ ۱۹۹/۰۰۰/۰۰۰
اکسنت ۱۰۷/۰۰۰/۰۰۰ ۱۰۷/۰۰۰/۰۰۰
توسان ۲۰۴/۹۰۰/۰۰۰ ۲۶۳/۰۰۰/۰۰۰
سانتافه ۲۶۶/۹۰۰/۰۰۰ ۳۰۹/۰۰۰/۰۰۰
سوناتا ۲۱۸/۹۰۰/۰۰۰ ۲۴۸/۰۰۰/۰۰۰

همان‌طور که در این لیست می‌بینید، به نظر می‌رسد قیمت خودروهای i20 و اکسنت تکان نمی‌خورند. این درحالی است که قیمت خودروی محبوب ایرانیان یعنی سانتافه از حدود ۲۶۷ میلیون به ۳۰۹ میلیون تومان می‌رسد! مبلغی که یک مشتری ایرانی می‌توانست تا چندی پیش، یک خودروی لوکس ژاپنی و حتی پایین‌رده‌ی آلمانی تهیه کند.
پس از آن که خبر افزایش تعرفه‌های خودرو را شنیدیم، متوجه شدیم که از دیدن بعضی از اتومبیل‌های لوکس حتی با موتور زیر ۲۵۰۰ سی‌سی مثل ب‌ام‌و سری ۷، لکسوس NX و پورشه ماکان محروم می‌شویم. اما حالا به گزارش سایت خبرگزاری گفته شده، اولین خبر از قیمت جدید محصولات هیوندای را می‌شنویم و شوک‌زده می‌شویم.

قیمت جدید هیوندای

عکسی که از ابلاغیه افزایش قیمت محصولات هیوندای شرکت کرمان‌موتور منتشر شده است

با اخبار تکمیلی درمورد افزایش قیمت خودروهای وارداتی، مونتاژی و تولیدی همراه دیجی‌کالامگ باشید تا شما را از جدیدترین خبرهای داخلی خودرو مطلع می‌سازیم.
شما نظرتان درمورد این افزایش قیمت چشم‌گیر چیست؟ در کامنت‌ها به ما بگویید.

مطلب سانتافه یک شبه ۳۰۹ میلیون تومان شد! برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala