دیروز بعضی از منابع خبری اعلام کردند که شرکت کرمان‌ موتور، افزایش قیمت محصولات هیوندای را در دستور کار خود قرار داد. در همین راستا عکسی از ابلاغیه اعلام شده به نمایندگی‌های این شرکت منتشر شد. حالا این شرکت در واکنش اخبار منتشر شده، منکر افزایش قیمت شده و در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که هنوز تصمیمی جهت افزایش قیمت خودرو ندارد.

شنیدن این خبر ما را به اقدام اخیر سایپا می‌اندازد؛ قیمت سراتو را یک شبه ۱۴ میلیون تومان افزایش داد و سپس به حالت عادی برگرداند. البته همان‌طور که دیروز برایتان گفتیم، تلاش کردیم با کارشناسان شرکت کرمان‌ موتورجهت تایید یا تکذیب خبر گرانی محصولات هیوندای صحبت کنیم اما همان‌طور که انتظار داشتیم، به نتیجه نرسیدیم. با این حال سایت خبرگزاری معتبری هم‌چون ایران‌جیب در ابتدا خبر ابلاغیه محصولات هیوندای را درست اعلام کرده و حالا شرکت کرمان‌ موتور منکر گرانی اخیر شده است.

البته گرانی خودرو چیز عجیبی نیست؛ همان‌طور که با افزایش تعرفه خودروها و گران شدن ارز نباید از گرانی ماشین تعجب کنیم. از طرفی امرالله امینی کارشناس صنعت خودرو با تاکید بر ضرورت کاهش قیمت ماشین های وارداتی با باز شدن ثبت سفارش، خواستار برخورد وزارت صنعت، معدن و تجارت با گران‌فروشی برخی واردکنندگان خودرو شده است.

با این حال درمورد قیمت محصولات هیوندای باید تا چند روز آینده منتظر نهایی شدن قیمت ماشین باشیم. با اجدیدترین اخبار خودرو داخلی همراه ما باشید.

مطلب کرمان موتور: محصولات هیوندای را هنوز گران نکردیم برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala