در حالی که بازی‌کننده‌های شماره‌ی قبلی «نید فور اسپید» می‌توانستند در نقشه‌ی بزرگ بازی با دوستان خود به صورت آنلاین گشت و گذار کنند، این قابلیت از قسمت جدید این مجموعه بازی‌ها حذف شده بود. سازندگان بازی Need for Speed: Payback خبر داده‌اند که امکان گشت و گذار آنلاین آزادانه یا همان Free Roam را در سال جدید میلادی به بازی خود اضافه خواهند کرد.

این خبر در حساب کاربری توییتر نید فور اسپید منتشر شده است و هیچ جزییات بیشتری از آن در دست نداریم، جز اینکه قرار است در سال ۲۰۱۸ قابلیت Free Roam آنلاین به بازی اضافه شود.

طرفداران نید فور اسپید جدید از استودیوی بازی‌سازی «گوست گیمز» بارها از درخواست خود برای اضافه کردن این قابلیت در فروم‌های بازی گفته بودند.

جدیدترین قسمت مجموعه بازی‌های نید فور اسپید سعی کرده است قصه‌ای تعریف کند و این موضوع با اینکه به مذاق گیمرها خوش نیامده، ولی طرفداران نید فور اسپید می‌گویند که بازی به سعی کرده است قابلیت‌های خوب شماره‌های گذشته‌ی این مجموعه را بازسازی کند و در این کار موفق شده است.

البته Need for Speed: Payback بدون مشکلات هم نیست و پس از شکایت زیاد بازی‌کننده‌ّها از پرداخت‌های درون بازی، الکترونیک آرتز بخش زیادی از آن‌ها را تغییر داد.

می‌توانید Need for Speed: Payback را در حال حاضر روی پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان و کامپیوتر تهیه کنید.

منبع: DualShockers

مطلب گشت و گذار آنلاین به Need for Speed: Payback می‌آید برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala