اگر یادتان باشد، هفته‌ی پیش برایتان تیزر هیجان‌انگیزی از مدل ۲۰۱۸ اتاق G کلاس مرسدس‌بنز پخش کردیم. همان‌طور که از اسم تیزر انتظار داریم، بخش‌های خاصی از ماشین بطور مهیج پخش شد تا مخاطبان را هیجان‌زده کند.

بیشتر بخوانید: تیزر مرسدس‌بنز G کلاس جدید را ببینید

حالا مرسدس قول داده تا مدل ۲۰۱۸ جی‌ کلاس را در تاریخ ۱۵ ژانویه یعنی ۲۵ دی‌ماه در نمایشگاه خودرو دیترویت رونمایی کند. پس تنها ۲ هفته تا رونمایی رسمی این اتاق جذاب و محبوب باقی مانده و دیجی‌کالامگ هم جدیدترین اخبار این اتومبیل دوست‌داشتنی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

پیش از این تصاویر جاسوسی متعددی از جی‌ کلاس پروتوتایپ منتشر شده بود که زبان طراحی با اصالت همیشگی این خودرو را برایمان یادآور می‌شد. به احتمال زیاد مدل G550 ، پیشرانه‌ی ۸ سیلندر خورجینی با حجم ۴ لیتر AMG به امانت گرفته تا به لطف سیستم پرخوران توربوشارژ بتواند حداکثر قدرت ۴۱۵ اسب‌بخار و گشتاور ۶۱۰ نیوتون‌متر را تولید کند.

مدل G63 هم قرار است به پیشرانه‌ی مشابه اما با قدرت بیشتر مجهز شود که شاهد تولید حداکثر توان ۶۰۳ اسب‌بخار و گشتاور ۸۵۰ نیوتون‌متری هستیم؛ این در حالی است که G63 فعلی از موتور ۵۶۳ اسب‌بخاری و ۷۰۰ نیوتون‌متری بهره می‌برد. گزارش‌های اخیر یک خبر ناراحت‌کننده برای طرفداران این اتاق قدرتمند و جذاب دارند؛ این که به احتمال زیاد مرسدس‌بنز، مدل قدرتمند ۱۲ سیلندر خورجینی G65 را در نسل جدید از رده خارج می‌کند.

شما تا چه حد طرفدار اتاق G کلاس مرسدس‌بنز هستید؟

منبع: MotorAuthority

مطلب روزشماری برای رونمایی از اتاق G کلاس مر‌سد‌س بنز برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala