مایکروسافت بهترین و قوی‌ترین کنسول بازی را ساخته است، ولی این کنسول، بازی ندارد. به همین دلیل هم طرفداران ایکس‌باکس حسابی منتظر بازی‌های جدید برای کنسول خود هستند. «فیل اسپنسر»، مدیر عامل ایکس‌باکس، بارها گفته است که آن‌ها مشغول ساخت بازی‌های انحصاری زیادی برای پلتفرم خود هستند، ولی در حال حاضر برای رونمایی و صحبت از این بازی‌ها، بسیار زود است.

با این حال، اطلاعاتی از داخل کیت توسعه‌ی نرم‌افزاری ایکس‌باکس لایو بیرون کشیده شده است که از بازی‌های رونمایی نشده‌ی مایکروسافت می‌گوید.

این اطلاعات توسط یکی از کاربران فروم ResetEra به بیرون درز کرده‌اند. این کاربر می‌گوید که به بخشی در ایکس‌باکس لایو دسترسی پیدا کرده است که بازی‌های مختلفی در آن ثبت شده‌اند. این کاربر در ابتدا فقط گفت که به این اطلاعات دسترسی پیدا کرده و می‌داند که برای مثال Sea of Thieves و Crackdown 3 به زودی نسخه‌های بتا خواهند داشت، ولی علاقه‌ای به انتشار بقیه‌ی اطلاعات ندارد.

بازی Perfect Dark Zero

بازی Perfect Dark Zero یک اکشن اول شخص است.

پس از درخواست‌های متعدد، این کاربر تصمیم گرفت تا در قالب جملاتی مبهم، از بازی‌های آینده‌ی مایکروسافت بگوید.

فهم جملات مبهم او کار سختی نیستند و ما در ادامه، اطلاعات را به واضح‌ترین شکل ممکن برای‌تان قرار داده‌ایم و برای توضیح بیشنر کمی هم اطلاعات خودمن را به آن اضافه کرده‌ایم.

  • قسمت چهارم مجموعه بازی‌های Fable در یک استودیوی انگلیسی همین حالا در حال توسعه است. اسم رمز این پروژه Wisdom است. تصور می‌شود این استودیو Electric Square باشد که در برایتون قرار دارد.
  • قسمت جدید مجموعه بازی‌های Perfect Dark را استودیوی The Coalition با همکاری یک استودیوی دیگر می‌سازد. نسخه‌ی جدید یک اکشن سوم شخص است. استودیوی دیگری که در ساخت بازی کمک می‌کند احتمالا همان Rare است. آخرین قسمت Perfect Dark در سال ۲۰۰۵ و همزمان با کنسول ایکس‌باکس۳۶۰ عرضه شده بود.
  • می‌توان بخش داستانی Crackdown 3 را به صورت آنلاین و چهار نفره بازی کرد. این اطلاعات جدید نیستند.
  • شماره‌ی بعدی Forza Horizon در سال ۲۰۱۸ عرضه می‌شود و شهر بازی در ژاپن است.
  • به این زودی‌های قرار نیست Age of Empires 4 را ببینیم.
  • ممکن است قسمت بعدی هیلو یک بخش شبیه به PUBG داشته باشد یا اینکه حتی چنین بخشی را به هیلو ۵ اضافه کنند.
  • مایکروسافت ساخت یک MechAssault جدید را شروع کرده است. نسخه‌ی قبلی این بازی در سال ۲۰۰۴ روی ایکس‌باکس عرضه شده بود.

بخش Warzone هیلو ۵

برای اولین بار نیست که چنین اطلاعاتی از سوی این کاربر منتشر می‌شود. او پیش از E3 2016 هم به اطلاعات زیادی دست پیدا کرد و تمام آن‌ها درست از آب درآمدند.

منبع: ResetEra

مطلب اطلاعات جدید از بازی‌های انحصاری آینده‌ی ایکس‌باکس می‌گویند برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala