اگر ظاهر یک هدست مخصوص بازی چندان برای‌تان مهم نیست و قابلیت‌های و عملکرد آن، حرف اول را در انتخاب شما می‌زنند، می‌توانید به هدست جدیدی که سن‌هایزر (Sennheiser) معرفی کرده است نگاهی بیاندازید. هدست جدید GSP 600 سن‌هایزر درایورهای اسپیکر تازه‌ای دارد و پد روی گوش آن هم قرار است همیشه حالت اصلی خود را حفظ کند.

هدست GSP 600 سن‌هایزر قرار است تا ماه آینده وارد بازار شود و ۲۵۰ دلار قیمت دارد.

هدست GSP 600 در اصل مدلی ارتقا یافته از هدست مخصوص بازی Game Zero این شرکت است. صدای این هدفون پیشرفت کرده، میکروفون بهتری دارد و دوام و راحتی آن هم طبق گفته‌ی سن‌هایزر، بسیار بهتر است. این شرکت می‌گوید که حجم بیس هدفون GSP 600 را در مقایسه با مدل قبلی هم افرایش داده‌اند.

این هدست جدید سن‌هایزر کاملا ارگونومیک طراحی شده و هم‌چنین سیستم حذف نویز اطراف دارد. بند هدست هم کاملا قابل تنظیم است و می‌توانید حتی فشار وارد شده به سر را تنظیم کنید. جنس پد دورگوش، شبیه به جیر است که به گوش نمی‌چسبد.

زمانی که میکروفون هدست GSP 600 را به بالا می‌برید، میکروفون کاملا خاموش می‌شود. روی گوشی هم‌چنین کلیدهایی برای کنترل صدا قرار گرفته است.

هدست GSP 600 سن‌هایزر قرار است تا ماه آینده وارد بازار شود و ۲۵۰ دلار قیمت دارد. رابط اتصال این هدست یک جک ۳.۵ میلی‌متری است.

منبع: The Verge

مطلب سن‌هایزر از هدست مخصوص بازی جدید خود رونمایی کرد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala