سامسونگ با پرچم‌دارهای امسال خود یعنی گلکسی اس ۸، اس ۸ پلاس و نوت ۸ نظر همه را به نوآوری، خلاقیت در طراحی و امکانات خوب محصولات خود جلب کرد. حالا بسیاری از رسانه‌ها، کارشناسان و علاقمندان منتظر رونمایی از پرچم‌دارهای سال ۲۰۱۸ این شرکت هستند. در همین میان گزارشی منتشر شده که از زمان معرفی این گوشی‌ها خبر می‌دهد.

بعضی از شایعه‌ها از معرفی گوشی گلکسی S9 در نمایشگاه CES امسال خبر می‌دادند که این امر محقق نشد. درعوض سامسونگ در نمایشگاه CES اعلام کرد که قصد دارد از پرچم‌دارهای سال ۲۰۱۸ در ماه فوریه رونمایی کند. این درحالیست که در این ماه، نمایشگاه MWC برگزار می‌شود و می‌توانیم احتمال معرفی گوشی‌ گلکسی S9 را در این رویداد بدهیم.

نمایشگاه MWC 2018 در تاریخ دوشنبه ۷ اسفند (۲۶ فوریه) امسال برگزار می‌شود.

هنوز بسیاری از اطلاعات و مشخصات این گوشی شفاف و روشن نیست؛ مثلا نمی‌دانیم که سامسونگ دقیقا این محصولات جدیدش را در چه تاریخی و با چه قیمتی به بازار عرضه می‌کند. با این حال شایعه‌هایی از عرضه‌ی گلکسی S9 در ماه مارس به گوش می‌رسد. اگر این خبر درست باشد، می‌توانیم انتظار عرضه‌ی زودهنگام خانواده‌ی گلکسی S9 پس از معرفی را داشته باشیم.

گلکسی S9 احتمالا از زبان طراحی مشابه پرچم‌دارهای سال ۲۰۱۷ بهره‌ می‌برد؛ یعنی با گوشی‌های کم‌حاشیه و صفحه نمایش ادج روبرو هستیم. با این حال سامسونگ احتمالا گوشی‌های جدیدش را کمی باریک‌تر و شاید، با حاشیه‌های کم‌تری طراحی و تولید کند. با این که هنوز خبرها قطعی نیستند و توسط سامسونگ تایید یا تکذیب نشده‌اند، بسیاری احتمال می‌دهند که سامسونگ در ماه فوریه و در نمایشگاه MWC 2018 از گوشی‌های پرچم‌دار امسالش رونمایی و معرفی می‌کند.

منبع: PhoneArena

مطلب سامسونگ گلکسی S9 چه زمانی معرفی می‌شود؟ برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala