چشم، چشم، چشم… مهمترین قسمت صورت چشم‌ها هستند. اگر چشم‌ها را خوب آرایش کنیم چند قدم بزرگ برای رسیدن به جذابیت برداشتیم. میلیون‌ها مژه داشته باشید با ریمل Volume Million Lashes لورآل. این ریمل میلیون‌ها مژه بلند به شما می‌دهد و به خاطر فرم جالب این برس چشمان شما را گربه‌ای و جذاب می‌کند. با ما همراه باشید تا نظر دوستانمان را در مورد این ریمل بیشتر بدانیم.

 

بیتا

به نظر من آرایش چشم و به‌خصوص ریمل، توی بهتر به نظر رسیدن چهره خیلی مهمه و برای یکی مثل من که زیاد هم اهل آرایش نیست گاهی واجبه! زیاد اتفاق میوفته که هیچ آرایشی نکرده باشم و فقط استفاده از یه ریمل من رو از بی‌روح به نظر رسیدن نجات داده و از اونجایی که مژه‌هامو دوست دارم و ریزش حتی یکی از اونا ناراحتم می‌کنه، همیشه توی انتخاب ریمل وسواس به خرج می‌دم. از این ریمل استفاده کردم و راضی بودم. ریمل اورآل مژه‌هامو به ‌هم نمی‌چسبونه و اونا رو خشک و شکننده نمی‌کنه و با توجه به شکل سری ریمل، استفاده از اون برای حالت دادن مژه‌ها خیلی راحته.

 

تارا

یکی از لوازم آرایشی که من با احتیاط سمتش می‌رم ریمله! چشم‌های من خیلی حساسه و هر ریملی نمی‌تونم استفاده کنم. این ریمل هم کاملا اتفاقی خریدم. چندتا ویژگی خوب داره این ریمل: اول اینکه بهش حساسیت نداشتم! دوم اینکه همونطور که از اسمش پیداست یک میلیون که نه، ولی مژه‌ها رو واقعا زیاد می‌کنه! مژه‌هایی ظریف و سبک، طوری که حس نمی‌کنم ریمل دارم. ویژگی سوم که واقعا انتظارشو نداشتم، ثبات این ریمله؛ توی یک روز کاری بعد از ۹ ساعت، نه از چشمام پایین ریخت نه حالت مژه‌هام عوض شد. هر بار که تو آینه نگاه می‌کردم تعجب می‌کردم. به‌ نظرم بیشتر از این‌ها می‌ارزه. چیزی که من از یک ریمل می‌خوام اینه که مژه‌هامو بلند و فر کنه چون مژه‌های بلند تخت، هیچ زیبایی ندارند. این ریمل مژه‌ها رو بلند می‌کنه و به خاطر فرم برسش، فر طبیعی به مژه‌ها میده و این حالت تمام روز حفظ میشه، شگفت انگیزه!

 

مریم

من همیشه وقت انتخاب ریمل دنبال سه ویژگی می‌گردم.

یک: ریملی که به مژه‌هام حجم بده و بلندتر نشونشون بده. دو: مایع ریمل نه خیلی خشک باشه نه خیلی رقیق و ترجیحا ضد آب باشه و سوم اینکه ماندگاری خوبی داشته باشه، پس نده و در پایان روز، زیر چشمم را مثل چشم پاندا نکنه!

خبر خوب برای من این بود که ریمل Volume Million Lashes Feline این سه کار را با هم انجام میده. میلیون‌ها مژه‌ی گربه‌ای، اسمیه که شرکت لورال برای این ریمل انتخاب کرده که انتخاب واقعا مناسبی به نظر می‌رسه.

برس منحنی‌شکل اون طوری طراحی شده که با تک‌تک مژه‌ها تماس داره و تمام ‌مژه‌ها رو به‌طور مجزا پوشش می‌ده. یک از مزیت‌های فوق‌العاده‌ی این ریمل برس منحنی شکل اونه که مژه‌ها را علاوه بر بلند کردن، فر هم می‌کنه و تا وقتی که آرایش‌تان را پاک نکردید حالت فر خودش را حفظ می‌کنه. خود برس نرمه و خیلی روان بین مژه‌ها حرکت می‌کنه و مژه‌های ریز گوشه‌ی چشم را به‌راحتی پوشش می‌ده. مایع ریمل رنگ‌دانه‌های مشکی و براق داره و همانطور که از اسم محصول پیداست حالت گربه‌ای و جذابی به چشم‌هاتون می‌ده.

 

شیما

انتخاب من برای ریمل همیشه برند لورآله. هروقتم خواستم برند جدیدی رو انتخاب کنم نتیجه‌ی خوبی نگرفتم. همه‌ی ریمل‌های این برند واقعا خوبن و کیفیتشون از بقیه‌ی برندهایی که من امتحان کردم، بهتره. تا اینکه بین اون‌همه ریمل، یه ریمل سبز و طلایی دیدم که فکر کردم ممکنه رنگ خود ریمل سبز باشه. خودم یه ریمل آبی دارم و هروقت استفاده می‌کنم، همه از چشم‌هام تعریف می‌کنن. پیش خودم گفتم یه ریمل سبز هم اگه بگیرم مجموعه‌ی لوازم آرایشم خاص‌تر میشه. بدون اینکه جدول مشخصات رو ببینم که به اون بزرگی نوشته (رنگ: مشکی) خریدمش. فردا صبحش حتی لباسم رو با رنگ سبز ست کردم و رفتم سرکار.بعد از اینکه ریملو تحویل گرفتم به ‌محض ‌اینکه دیدم مشکیه، خیلی خورد تو ذوقم. به ‌هرحال نمی‌شد که بی‌ریمل موند. جلوی آینه مشغول زدن ریمل شدم و بعد از چندبار که روی مژه‌هام کشیدمش دیدم چقدر نرم و سبکه! مژه‌هام اصلا به هم نمی‌چسبن و به خاطر برسی که داره مژه‌هام بلند و کشیده میشن. کلا یادم رفت که ریمل سبز می‌خواستم و یه رنگ دیگه تحویل گرفتم. خیلی ذوق کرده بودم. وقتی برگشتم پشت میزم تعریف و تمجیدها شروع شد. چند نفر هم تا حالا ازم پرسیدن ریملت چیه که بخرنش.

 

شیرین

من از هر نوع ریمل‌ها استفاده کردم. هر کدوم به یه نحوی خصوصیات خوبی داشتن؛ ولی در کل انقدر راضیم نمی‌کردن که تبدیل به ریمل همیشگیم بشن. تا اینکه یه بار برای تست جدید سراغ ریمل لورال رفتم. از اون روز این عادت امتحان کردن ریمل‌های مختلف رو ترک کردم و تا امروز این ریمل سبز و طلایی لورال ریمل همیشگی من شده و به همه‌ی دوستانم هم پیشنهاد می‌کنم.

از خصوصیات خوب این ریمل اینه که مژه‌هارو پر و بلند می‌کنه و مژه‌ها رو به هم نمی‌چسبونه. این که مژه‌هام به هم نچسبند موقع ریمل زدن برای من خیلی مهم بود.

این ریمل حتی اگر تمام شب هم رو مژه‌هام  بمونه حس سنگینی به چشمام نمیده و باعث سوزش هم نمیشه. مهمتر از همه اینکه اگر ریمل زمان زیادی روی مژه‌هام بمونه زیر چشم و سیاه نمی‌کنه و حتی موقع شستن خیلی راحت پاک میشه و مثل ریمل‌های دیگه نیاز نیست زمان زیادی برای شستن صورت بذارم. در کل این برند در این بازه‌ی قیمتی، بهترین گزینه محسوب میشه و من ازش راضی‌ام.

 

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

مطلب اگه قراره این هفته فقط یه چیز بخرید، این ریمل لورال را بخرید! برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala