همان‌طور که از قبل شایعه شده بود شرکت سامسونگ در حال ساخت کروم‌بوک جدیدی بود. این محصول سرانجام در نمایشگاه CES 2018 معرفی شد. کروم‌بوک جدید سامسونگ را می‌توان یکی از بهترین محصولات این رده دانست. این کروم‌بوک Notebook 9 Pen نام دارد که از یک صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی بهره می‌برد که می‌توان آن را خم کرد. در واقع این کروم‌بوک را می‌شود به تبلت هم تبدیل کرد.

این کروم‌بوک لبه‌ّ‌های گردی دارد و جنس بدنه‌ آن از آلومینیوم است. همچنین بسیار سبک است و به راحتی می‌توان آن را جا به جا کرد. این محصول را می‌توانید قالب دو مدل خریداری کنید. مدل اول یک صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی دارد و مدل بعدی هم از یک صفحه نمایش ۱۵ اینچی بهره می‌برد. سامسونگ برای این کروم‌بوک از پردازنده Core i7 استفاده کرده و مي‌توان رم آن را تا ۱۶ گیگابایت ارتقا داد. همچنین میزان حافظه داخلی آن به ۵۱۲ گیگابایت SSD هم می‌رسد. Notebook 9 Pen در اندازه ۱۳٫۳ اینچی یک باتری ۳۹ وات‌ساعتی دارد که می‌تواند تا ۱۵ ساعت دستگاه را روشن نگه‌دارد. باتری مدل ۱۵ اینچی هم ۷۵ وات‌ساعتی خواهد بود.

قلم در نظر گرفته شده برای این محصول می‌تواند برای علاقه‌مندان به محصولات نوت سامسونگ جذاب باشد. این قلم از ویژگی‌هایی مانند Air Command بهره می‌برد و تا میزان ۴۰۹۶ سطح فشار را متوجه می‌شود. گفته شده این قلم ابزار مناسبی برای طراحان خواهد بود.

کروم‌بوک Notebook 9 سامسونگ پورت USB-C، HDMI Out، USB .0 و کارت حافظه دارد. قیمت این محصول هنوز اعلام نشده است.

 

منبع: phonearena

مطلب جدیدترین کروم‌بوک سامسونگ معرفی شد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala