یوبی‌سافت رسما از نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Assassin’s Creed: Rouge رونمایی کرده است. این نسخه‌ی بازسازی شده روی دو کنسول پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

در Rogue به جای یک اساسین، کنترل یک تمپلار را به دست می‌گیرید.

Rouge آخرین قسمتی از مجموعه‌ی فرقه اساسین بود که روی کنسول‌های پلی‌استیشن۳ و ایکس‌باکس۳۶۰ عرضه شد. این بازی در سال ۲۰۱۴ و همزمان با عرضه‌ی Assassin’s Creed: Unity وارد بازار شد.

نسخه‌ی بازسازی شده‌ی این بازی، Assassin’s Creed: Rogue Remastered نام گرفته است. این بازسازی روی پلی‌استیشن۴ پرو و ایکس‌باکس وان ایکس با وضوح تصویر ۴K اجرا می‌شود. روی مدل‌های معمولی این کنسول‌ها، وضوح تصویر بازی فول اچ‌دی خواهد بود. در هر دو حالت، شاهد پیشرفت‌های گرافیکی مثل کیفیت بالاتر بافت‌ها و افکت‌های بیشتر خواهیم بود.

در Rogue به جای یک اساسین، کنترل یک تمپلار را به دست می‌گیرید. شخصیت «شی کورمک» (Shay Cormac) یکی از بهترین شخصیت‌های مجموعه‌ی فرقه اساسین است و داستان بسیار خوبی در Rogue برای او تعریف شده.

از نظر روند، با یک بازی کاملا شبیه به Assassin’s Creed IV: Black Flag طرف هستیم. Rogue داستانی بسیار کوتاه‌تر از قسمت چهارم دارد.

می‌توانید در ادامه تریلر رونمایی این بازسازی و تصاویری از آن را ببینید. بازی Assassin’s Creed: Rogue Remastered در روز ۲۰ مارس عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu

 

مطلب Assassin’s Creed: Rogue روی پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala