تاریخ اکران قسمت دوم فیلم «ددپول» به جلو افتاده است. دیروز اطلاعاتی از سوی خبرگزاری Hollywood Reporter منتشر شدند که از تغییر تاریخ برخی از فیلم‌های شرکت فاکس می‌گفتند. در این اطلاعات آمده بود که فیلم Deadpool 2 به جای اول ژوئن ۲۰۱۸، در روز ۱۸ می اکران خواهد شد.

فیلم Deadpool 2 به جای اول ژوئن ۲۰۱۸، در روز ۱۸ می اکران خواهد شد.

زمان زیادی طول نکشید تا خبر تغییر تاریخ اکران ددپول ۲ توسط «رایان رینولدز» (Ryan Reynolds)، بازیگر نقش ددپول، تایید شود. در نتیجه تصور می‌کنیم سایر اطلاعات منتشر شده هم کاملا درست باشند.

شرکت فاکس تاریخ اکران فیلم X-Men: The New Mutants را نزدیک به یک سال به عقب انداخته است. به جای ۱۳ آوریل سال ۲۰۱۸، قرار است این فیلم در ۲۲ فوریه سال ۲۰۱۹ اکران شود. The New Mutants یک فیلم ترسناک است که در مجموعه‌ی ایکس‌-من اتفاق می‌افتد.

تغییر تاریخ اکران Deadpool 2 و The New Mutants ظاهرا برای برخورد نکردن اکران این دو فیلم با یکدیگر، صورت گرفته است.

The New Mutants

The New Mutants

با این حال، تصور می‌کنیم یکی از دلایل اصلی به جلو کشیدن اکران ددپول ۲، جلوگیری از همزمان شدن اکران این فیلم با Solo: A Star Wars Story است. تاریخ اکران جدید ددپول ۲، این فیلم را یک هفته پیش از Solo قرار می‌دهد. فیلم Solo: A Star Wars Story یک داستان فرعی در مجموعه‌ی جنگ ستارگان است که قصه‌ی شخصیت «هان سولو» را در جوانی تعریف می‌کند.

قسمت اول ددپول از پرفروش‌ترین فیلم‌های ۲۰۱۶ بود و طبیعی است که فاکس بخواهد این فروش شگفت‌انگیز را تکرار کند. اکران ددپول ۲ در کنار فیلم هان سولو ممکن است روی موفقیت آن تاثیر بگذارد.

منبع: The Verge

مطلب ددپول ۲ زودتر از موعد اکران می‌شود برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala