استودیوی بازی‌سازی Creative Assembly، سازنده‌ی مجموعه بازی‌های «توتال وار»، از قسمت جدید این مجموعه رونمایی کرده است. شماره‌ی بعدی این بازی «توتال وار: سه امپراطوری» (Total War: Three Kingdoms) نام گرفته است و برای اولین بار این مجموعه را به چین باستان و مبارزات بزرگ آن می‌برد.

در سال ۲۰۱۸ شاهد عرضه‌ی دو توتال وار جدید خواهیم بود.

مجموعه بازی‌های توتال وار، با ادغام سبک استراتژی مدیریتی و استراتژی‌های همزمان، سبک جدیدی را خلق کرده‌اند. روند و مکانیک‌های این بازی‌های استراتژی عمق بسیار زیادی دارند؛ طوری که فاکتورها و عناصر متعددی در پیروزی یا پیشرفت تاثیرگذار هستند. تا به امروز استودیوی بازی‌سازی Creative Assembly در روم باستان، اروپای قرون وسطی، ژاپن فئودال و حتی دنیای فانتزی وارهمر به ساخت توتال وار دست زده است. چین باستان و اتفاقات سیاسی و مبارزات آن می‌توانند پایه و اساس شگفت‌انگیزی برای یک توتال وار باشند.

در سال ۲۰۱۸ شاهد عرضه‌ی دو توتال وار جدید خواهیم بود. مجموعه‌ی دیگری هم به اسم Total War Saga راه اندازی شده که به یک اتفاق مهم تاریخی می‌پردازند. اولین قسمت Total War Saga به اسم «تاج و تخت بریتانیا» (Thrones of Britannia) در سال ۲۰۱۸ عرضه می‌شود.

یک تریلر سینمایی از Total War: Three Kingdoms به مناسبت رونمایی آن منتشر شده است، ولی خبری از جزییات روند بازی یا تصاویری از آن نیست. با این حال می‌توانیم مطمئن باشیم که در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری از بازی منتشر خواهد شد.

می‌توانید تریلر رونمایی Total War: Three Kingdoms را در ادامه ببینید.

منبع: Polygon

مطلب توتال وار: سه امپراطوری این مجموعه را به چین می‌برد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala