در نمایشگاه خودرو دیترویت ۲۰۱۸، فورد با مدل جدید رنجر حاضر شد تا عاشقان خود را به وجد بیاورد. این درحالی است که شورولت، رقیب وطنی فورد هم کم نیاورده و با یک پیکاپ­‌تراک قدرتمند ظاهر شده تا برای همتای خود، خط و نشان بکشد!

همان­طور که پیش از این هم گفتیم، وقتی که حرف از پیکاپ­‌تراک به میان می‌­آید، بیشتر ما به یاد محصولات جذاب فورد و شورولت می­افتیم. همین اتفاق در نمایشگاه خودرو دیترویت افتاده و هر دو خودروساز بزرگ با محصولات جدیدشان حاضر شده­اند. شورولت با مدل ۲۰۱۹ سیلورادو (Silverado) به نمایشگاه دیترویت آمده؛ پیکاپ­تراک قدرتمندی که به پیشرانه­‌ی ۸ سیلندر خورجینی در مقابل موتور ۴ سیلندر فورد رنجر قرار می­گیرد!

سیلورادو نام یکی از سری محصولات شرکت شورولت است که از سال ۱۹۹۸ به روی خطی تولید این کمپانی رفته است.

البته به گفته­ی شورولت، سیلورادو در چند مدل پیشرانه­ی مختلف به بازار عرضه می­شود؛ مدل ۶ سیلندر خطی ۳ لیتری جزو مدل پایین­‌رده­‌ی سیلورادو به حساب می‌­آید. این خودرو هم­چنین در دو مدل قدرتمند ۸ سیلندر خورجینی در حجم‌­های ۵٫۳ و ۶٫۲ لیتری هم قرار است در اختیار علاقمندان خود قرار بگیرد. هنوز اطلاعاتی درمورد حداکثر قدرت و گشتاور خروجی این پیشرانه­‌ها منتشر نشده است. شورولت سیلورادو هم­چون فورد رنجر به یک گیربکس ۱۰ سرعته‌­ی خودکار مجهز می‌شود.

سیلورادو ۲۰۱۸ به عنوان چهارمین نسل از خانواده­ی خود شمرده می­شود.

شورولت تلاش کرده تا اصالت خود را در پیکاپ­‌تراک جدیدش حفظ کند؛ با این حال تغییراتی در زبان طراحی سیلورادو اعمال کند تا شاهد چهره­ای خشن­ و جسورتری نسبت به سایر رقبای این کلاس باشیم. چراغ­های دو تکه­‌ی باریک، جلوپنجره­‌ی فوق­العاده بزرگ و عریض و استفاده از ترکیب رنگ مشکی در نمای جلو باعث شده تا حس اسپرت و خشن سیلورادو به مخاطب منتقل شود.

شما طرفدار کدام­ آمریکایی هستید؛ شورولت سیلورادو یا فورد رنجر؟

منبع: Motor1

مطلب نمایشگاه خودرو دیترویت؛ شورولت سیلورادو به رقابت فورد رنجر رفت برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala