بازسازی فاینال فانتزی ۱۲ که در تابستان سال گذشته به اسم Final Fantasy XII: The Zodiac Age روی کنسول پلی‌استیشن۴ عرضه شده بود، به زودی به کامپیوتر خواهد آمد. شرکت بازی‌سازی اسکوئر انیکس خبر داده است که Final Fantasy XII: The Zodiac Age در روز اول فوریه با قیمت ۴۹ دلار روی استیم عرضه می‌شود.

اگر بازی را در هفته‌ی اول عرضه، خریداری کنید، ۲۰ درصد تخفیف شامل قیمت آن می‌شود، سه قطعه موسیقی دریافت می‌می‌کنید و یک اسکین استیم که توسط «ایسامو کامیکوکوریو»، طراح بزرگ فاینال فانتزی، طراحی شده است.

نسخه‌ی کامپیوتر فاینال فانتزی ۱۲ هم‌چنین به صورت فیزیکی هم عرضه خواهد شد، ولی فقط در بسته‌ی کلکسیونی. نسخه‌ی کلکسیونی فاینال فانتزی ۱۲ برای کامپیوتر ۱۵۰ دلار قیمت دارد و محتوای آن شبیه به نسخه‌ی کلکسیونی است که برای پلی‌استیشن۴ عرضه شده بود: یعنی دیسک موسیقی‌های بازی، کارت‌ها، و شش مجمسه از Judge Master ها.

فاینال فانتزی ۱۲ متفاوت‌ترین و عمیق‌ترین بازی این مجموعه محسوب می‌شود. نه تنها سیستم‌ها و مکانیک‌ها و روند بازی فاینال فانتزی ۱۲ با سایر بازی‌های این مجموعه فرق می‌کند، بلکه حتی داستان و شخصیت‌های آن هم روند مخالف بازی‌های فاینال فانتزی دارند. فاینال فانتزی ۱۲ در سال ۲۰۰۶ روی پلی‌استیشن۲ عرضه شده بود.

قابلیت‌های نسخه‌ی کامپیوتر Final Fantasy XII: The Zodiac Age از این قرار است:

  • امکان اجرای بازی با سرعت ۶۰ فریم
  • هماهنگی کامل با نسبت تصویر ۲۱ به ۹ و استفاده از سه مانیتور
  • حالت New Game Minus که محتوا و قابلیت‌های پس از تمام شدن بازی را همان ابتدا به بازی‌کننده می‌دهد
  • امکان انتخاب موسیقی‌های اصلی، موسیقی‌های جدید و دوباره تنظیم شده از همان ابتدای بازی
  • امکان گرفتن تمام مهارت‌ها با یک گزینه
  • پشتیبانی کامل از دسته‌های بازی

می‌توانید در ادامه تریلر و تصاویر نسخه‌ی کامپیوتر Final Fantasy XII: The Zodiac Age را ببینید. در روز اول فوریه یعنی تا دو هفته‌ی دیگر می‌توانید بازی را از استیم خریداری کنید.

منبع: Gematsu

مطلب فاینال فانتزی ۱۲ روی کامپیوتر عرضه می‌شود برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala