به زمان رونمایی پرچم‌دار بعدی سامسونگ نزدیک می‌شویم و شایعات مربوط به گوشی Galaxy S9 روز به روز بیشتر می‌شوند. دیروز «دی‌جی کوه»، مدیرعامل سامسونگ موبایل هم‌چنین رسما تایید کرد که گوشی بعدی سامسونگ در رویداد MWC 2018 رونمایی خواهد شد.

پشت جعبه‌ی گوشی به قابلیتی به اسم «سوپر اسلوموشن» هم اشاره شده است.

تا به حال رندرهای سه بعدی و اطلاعات زیادی از Galaxy S9 منتشر شده‌اند، ولی امروز برای اولین بار شاهد جعبه‌ی نهایی این گوشی هستند.

جعبه‌ی Galaxy S9 اطلاعاتی که درباره‌ی آن شنیده بودیم را تایید می‌کند. همانطور که انتظار داشتیم، این گوشی یک صفحه‌ی نمایش ۵.۸ اینچی دارد، کاملا ضد آب و گرد و غبار است و گواهی IP68 دارد، حسگر عنبیه و شارژ بی‌سیم از دیگر قابلیت‌هایی هستند که روی جعبه‌ی گوشی نوشته شده‌اند.

دیگر اطلاعات جالب پشت جعبه‌ی Galaxy S9 شایعاتی که درباره‌ی دوربین آن شنیده بودیم را تایید می‌کنند. پشت جعبه‌ی این گوشی نوشته شده است که Galaxy S9 یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.5 و f/2.4 دارد. این دو دیافراگم از دو لنز متفاوت نمی‌گویند، بلکه Galaxy S9 می‌تواند لنز دوربین خود را باز و بسته کند.

این قابلیت روی یک گوشی سامسونگ دیگر هم وجود دارد: گوشی W2018 این شرکت در چین عرضه شده بود، از همین سیستم دوربین استفاده می‌کند. البته بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که W2018 یک گوشی لوکس و گران‌قیمت است و با قیمتی بالای ۳۰۰۰ دلار وارد بازار شده.

پشت جعبه‌ی گوشی به قابلیتی به اسم «سوپر اسلوموشن» هم اشاره شده است که شایعه‌ی دیگری که شنیده بوده‌ایم را تایید می‌کند. پرچم‌دار جدید سامسونگ احتمالا می‌تواند تصاویری اسلوموشن با سرعت ۱۰۰۰ فریم در ثانیه بگیرد. این قابلیت برای اولین بار در گوشی Xperia XZ Premium سونی وجود داشت.

نمایشگاه MWC 2018 در روز ۲۶ فوریه آغاز می‌شود.

منبع: Phone Arena

مطلب عکس جعبه‌ی Galaxy S9 از مشخصات نهایی گوشی می‌گوید برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala