سونی با اینکه یکی دو موبایل را با خود به نمایشگاه CES 2018 آورده، ولی بهترین گوشی‌های هوشمند این شرکت بدون شک در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی خواهند شد. تصور می‌شود که در این نمایشگاه شاهد معرفی گوشی Xperia XZ Pro باشیم. این گوشی قرار است بهترین، کامل‌ترین و البته گران‌ترین گوشی سونی باشد. خبرها می‌گویند که سونی کمی قبل از شروع MWC 2018 از گوشی Xperia XZ Pro رونمایی خواهد کرد و سپس آن را تمام و کمال در این نمایشگاه به عموم نشان خواهد داد.

سونی ظاهرا یک سیستم دوربین دوتایی در پشت گوشی قرار داده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی جدید سونی یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی OLED با وضوح تصویر ۴K خواهد داشت. نمی‌دانیم چرا چنین صفحه‌ی نمایشی باید روی گوشی قرار داشته باشد، ولی حرکت‌هایی به این شکل برای سونی عجیب نیست.

از نظر سخت‌افزاری گوشی Xperia XZ Pro از پردازنده‌ی اسنپ‌دارگون ۸۴۵ استفاده خواهد کرد که بهترین چیپ‌ست موبایل حال حاضر است. این گوشی هم‌چنین شش گیگابایت حافظه‌ی اصلی یا همان رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی فلش خواهد داشت.

سونی ظاهرا یک سیستم دوربین دوتایی در پشت گوشی قرار داده است که به کمک دو سنسور، یکی ۱۸ مگاپیکسل و دیگری ۱۲ مگاپیکسل، کار می‌کند. دوربین سلفی هم ۱۳ مگاپیکسلی است.

در نهایت هم گوشی Xperia XZ Pro کاملا ضد آب خواهد بود و با اندروید ۸.۰ اوریو وارد بازار خواهد شد.

احتمالا بیشتر از یک ماه برای رونمایی این گوشی باید صبر کنیم.

منبع: Phone Arena

مطلب شایعه: Xperia XZ Pro یک صفحه نمایش OLED با وضوح ۴K دارد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala