کمتر کسی است که این روزها یک پاوربانک همراه خودش نداشته باشد. پاوربانک یا شارژر همراه وسیله‌ای بسیار کاربردی است که شما را از برق شهری برای شارژ کردن وسایل الکترونیکی، بی‌نیاز می‌کند. همین موضوع پاوربانک را به یک همراه خوب در جاده و سفر یا در شهر و در حالی که به برق دسترسی ندارید تبدیل کرده‌است. در اینجا نظر کارشناسان دیجی‌کالا و همچنین چند نفر از مشتریان خریدار پاوربانک شیائومی ۲C را می‌خوانیم.

 مشاهده محصول در دیجی‌کالا

رضا

یکی دو سال پیش بود که به‌عنوان جایزه پاوربانک گرفتم. اولش خوشحال شدم چون دیگه لازم نبود خودم پاوربانک بخرم اما مشکلی که پیش اومد این بود که یه عمر طول می‌کشید تا تبلتم باهاش شارژ بشه. خیلی هم سنگین بود و همین‌ها باعث شد که به‌قول‌معروف عطاش رو به لقاش ببخشم. اما داستان پاوربانک ۲C فرق داره. کلا این پاوربانک بهترینه! ورودی و خروجی شارژ سریع (QC 3.0) کوالکام رو داره و به نظر من همین برای تحت تاثیر قرار دادن شما کافیه. تبدیل ۹۳ درصدی انرژی برق به شارژ چیزیه که باعث میشه این پاوربانک خیلی به‌ چشم بیاد. ویژگی دیگه‌ای که برام خیلی جالب بود پشتیبانی این پاوربانک از فناوری FCP شرکت هوآوی بود؛ کسانی که گوشی‌هایی مثل Mate 9 یا Mate 10 دارن می‌دونن که این پروتکل شارژ شرکت هوآوی رو هر شارژری پشتیبانی نمی‌کنه. شیائومی امکان شارژ هم‌زمان رو هم به این شارژر اضافه کرده. شاید بگین مگه دیگه از پاوربانک چه انتظاری دیگه ای میشه داشت. خب پوسته این دستگاه از جنس پلاستیک ساخته شده که به نظر من از زیبایی ظاهریش کم کرده اما بازم به‌خاطر ظرفیت بالای ۲C حتما شیائومی خواسته از وزن پاوربانکش کم کنه. بازم ممکنه که ۲C برای بعضی‌ها یه‌خورده سنگین به‌نظر بیاد ولی اگه بخوایم منطقی فکر کنیم وزنش باتوجه به ظرفیت بالایی که داره خیلی هم زیاد نیست. تازه باتری لیتیوم پلیمری هم داره که ارزشش رو بیشتر هم می‌کنه. خلاصه به‌نظرمن اگه می خواین به کسی جایزه یا هدیه بدید، ۲C رو فراموش نکنید تا یه خاطره خوب بسازید و یه عمر دعاتون بکنن.

 

علیرضا

همیشه با خودم می‌گفتم همه‌جا برق هست؛ خونه، سرکار حتی تو ماشین (شارژ فندکی) پس چه لزومی داره پاور بانک بخرم و هرجا میرم یک وسیله سنگین حمل کنم تا روزی که در حال برگشتن از سرکار، وقتی گوشیم فقط ۵ درصد شارژ داشت و باید بعد از رسیدن به خونه سریع لباسم رو عوض میکردم و به قراری که با دوستان داشتم می‌رسیدم، متوجه شدم که برق نیست. باورم نمی‌شد، من موندم و یگ گوشی با ۱ درصد شارژ و یک قرار که هنوز هماهنگی‌های آخرش رو انجام نداده بودم که کی و کجا باید برم. این وسیله کاربردی که من همیشه بی‌خیال خریدش بودم، الان می‌تونست منو نجات بده. تو فکر کنسل کردن قرار بودم که خوشبختانه برق اومد سریع گوشی به شارژر زدم و با خودم گفتم فردا اولین کارم باید تهیه پاور بانک باشه. تنوع پاور بانک تو دیجی‌کالا زیاده ولی انتخاب یک کالای دیجیتال برای یک آدم مشکل‌پسندی مثل من با وجود برند شیائومی سخت نیست. وزن سبک، ابعاد جمع و جور، ظرفیت بالا، تعداد خروجی‌ها و تشخیص شدت جریان مناسب برای دستگاه‌های مختلف، دلیلی بود که من پاور بانک Xiaomi 2C رو انتخاب کردم.

 

فهیمه

۷ بار شارژ کردن گوشی آیفون ۷ می‌دونید یعنی چی؟ یعنی تو یه سفر چهار پنج روزه می‌تونید از لحظه‌های فراموش نشدنی‌تون با گوشی هزارتا عکس و فیلم بگیرید؛ چت کنید و عکس‌هاتون رو به اشتراک بگذارید، بدون اینکه حتی یک بار به شارژ کردن پاوربانک نیازی داشته باشید. این پاوربانک بدون آخ گفتن می‌تونه دو تا دستگاه رو همزمان شارژ کنه و می‌تونه میون شما و دوستانتون و خانوادتون به‌طور مشترک استفاده شه. داریم درباره یک منبع لایزال شارژ حرف می‌زنیم که چیزی نیست جز پاوربانک ۲C شیائومی. اگرچه من پاوربانک‌های آلومینیومی خنک و لوکس رو بیشتر می‌پسندم، اما چون ترکیب فلز با این باتری ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی به کیف من وزن بیشتری رو اضافه می‌کنه و اصلا خوشایند نیست، تو این مورد اتفاقا ترجیح می‌دم پلاستیکی باشه.

 

صبا

هیچ‌چیز بدتر و ترسناک‌تر از تموم‌شدن باتری موبایل، اون هم درست وسط یک روز شلوغ و پر از مشغله نیست. تا قبل از اینکه چیزی به نام شارژر همراه طراحی و ساخته شه خود من همیشه دغدغه و استرس خاموش‌شدن گوشی‌مو داشتم. اما باز هم تکنولوژی به نجات بشر اومد و پاوربانک متولد شد. خودم پاوربانک شیائومی دارم و به جرات می‌تونم بگم یکی از بهترین برند‌های بازاره. از نظر طراحی و رنگ‌هایی که استفاده می‌کنه خیلی جذابه. شارژر همراه شیائومی مدل ۲C هم یکی از اون طراحی‌های قشنگ و شیک رو داره که هر کس با هر سلیقه‌ای از خریدش راضی میشه. یکی از نکات مثبتش ظرفیت بالای اونه. ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت یعنی می‌تونید تا ۶ یا ۷ بار، شایدم بیشتر، گوشی‌تون رو شارژ کنید و این عالیه. این پاوربانک فناوری شارژ سریع هم داره، وزنش کمه، ظریفه و هوشمند هم هست. دیگه از یه پاوربانک چی می‌خواین؟

 

محمد

از همه نظر عالی هست. وزن خیلی سبک و اندازه کوچیکش نسبت به ظرفیتش، فقط مدت شارژ شدنش حدود ۱۲ ساعت هست که خیلی زیاده ولی در عوض فست شارژ داره و‌گوشی رو سریع شارژ میکنه. گوشی خودمj7 pro هست که ۴ بار کامل شارژش میکنه.عدی سیر نزولی پیدا میکنه.

 

 

عباس

اميدوارم نسب به ورژن اول دستگاه زودتر شارژ بشه. در ورژن اول بعضا يک روز تمام زمان ميبره که دستگاه کامل شارژ شه، با شارژرهاي متداول. جالبه که ورژن اول این‌سری از پاوربانک های۲۰ هزار میلی‌آمپر شیامی از دو نسخه بعدی که مجهز به کوییک شارژ ۳ و مطابقت هوشمند جریان هستند گران‌ترن و قیمت در دو ورژن بعدی سیر نزولی پیدا میکنه.

 

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

مطلب اگه قراره این هفته فقط یه چیز بخرید، پاوربانک شیائومی ۲C بخرید برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala