همانطور که احتمالا می‌دانید، بلیزارد یک لیگ بسیار بزرگ برای Overwatch راه انداخته است. «لیگ اورواچ» (Overwatch League) یک لیگ حرفه‌ای ورزشی است و یک هفته‌ای از آغاز آن می‌گذرد. در همین یک هفته لیگ Overwatch توانسته است موفقیت بسیار خوبی کسب کند. بلیزارد خبر داده است که در هفته‌ی اول بیش از ۱۰ میلیون نفر مشغول تماشای بازی‌های این لیگ بوده‌اند.

فصل اول لیگ اورواچ هفته‌ی گذشته در لس آنجلس شروع شد.

فصل اول لیگ اورواچ هفته‌ی گذشته در لس آنجلس شروع شد. در طول چهار روز اول، ۱۲ تیم با یکدیگر مسابقه دادند. آماری که بلیزارد از ۱۰ میلیون بیننده ارایه داده است، تمام سرویس‌های پخش مسابقات مثل Twitch یا سرویس MLG شرکت اکتیویژن را شامل می‌شود. شبکه‌هایی هم مثل ZhanQi TV یا Panda TV در چین مشغول نمایش زنده‌ی مسابقات بوده‌اند.

بلیزارد به این موضوع هم اشاره می‌کند که احتمالا تعداد بیننده‌ها از ۱۰ میلیون نفر هم بیشتر است، چون افراد زیادی کنار یکدیگر و روی یک صفحه نمایش بازی‌ها را تماشا می‌کرده‌اند. فقط روی Twitch و MLG فقط در روز اول شروع فصل، و به هنگام مسابقه‌ی بین تیم‌های Dallas Fuel و Seoul Dynasty تعداد بیننده‌های همزمان به ۴۳۷ هزار نفر رسیده بود.

گفته شده که Twitch برای گرفتن حقوق پخش بازی‌های لیگ Overwatch رقمی ۹۰ میلیون دلاری به بلیزارد پرداخت کرده است.

بلیزارد به مناسبت شروع لیگ اورواچ قرار است اسکین‌های جدیدی به بازی اضافه کند. این اسکین‌ها به همراه نقشه‌ی جدید Blizzard World به زودی در قالب یک آپدیت به بازی اضافه خواهند شد.

منبع: GameSpot

مطلب هفته‌ی اول لیگ Overwatch ده میلیون بیننده داشت برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala