پس از ماه‌ها انتظار، سونی بالاخره تاریخ دقیق عرضه‌ی God of War را اعلام کرد. در حالی که انتظار داشتیم زودتر شاهد عرضه باشیم، ولی سونی خبر داده است که God of War قرار است در روز ۲۰ آوریل سال جاری میلادی روی پلی‌استیشن۴ عرضه شود.

پیش از بازی کردن God of War بدانیم.

تمام قسمت‌های گذشته‌ی مجموعه‌ی «خدای جنگ» (God of War) در ماه مارس عرضه شده بودند و ما هم پیش‌بینی می‌کردیم سونی تاریخ عرضه‌ی God of War جدید را هم برای همین ماه در نظر بگیرد؛ مخصوصا که ماه مارس پانزدهمین سالگرد عرضه‌ی اولین شماره‌ی خدای جنگ است.

با تمام این اوصاف، سونی و استودیوی سانتا مونیکا تصمیم گرفته‌اند God of War را یک ماهی دیرتر از انتظارات ما و در روز ۲۰ آوریل عرضه کنند.

برای اینکه انتظار برای عرضه‌ی بازی حتی برای‌مان سخت‌تر شود، تریلری شگفت‌انگیز هم در کنار خبر رونمایی از تاریخ عرضه‌ی بازی، منتشر شده است؛ تریلری که برای اولین بار بخش‌های داستانی بازی را نشان‌مان می‌دهد.

می‌توانیم در تریلر جدید، شخصیت‌های و اسطوره‌های دنیای جدید خدای جنگ را ببینیم. همانطور که انتظار داشتیم، پسر کریتوس یعنی «آتریوس» هم نقش بزرگی را در داستان خواهد داشت.

سونی از نسخه‌های ویژه‌ی God of War هم رونمایی کرده است. هفته‌ی پیش وجود یکی از نسخه‌ها توسط شایعات تایید شده بود.

قرار است God of War یک نسخه‌ی کلکسیونی داشته باشد. این نسخه‌ی کلکسیونی ۱۳۰ دلار قیمت دارد و شامل مجسمه‌ی کریتوس و آتریوس و قاب فلزی است. نسخه‌ی دیگری هم به اسم Stone Mason Edition برای بازی در نظر گرفته شده که در کنار محتویات نسخه‌ی کلکسیونی، هم‌چنین تعدادی مجسمه‌ی کوچک دیگر دارد.

God of War در اروپا هم‌چنین یک نسخه‌ی Limited Edition خواهد داشت که یک قاب فلزی و یک کتابچه از طراحی‌های بازی دارد.

در توضیح بازی، وب‌سایت رسمی پلی‌استیشن نوشته است:

«کریتوس خشمی که علیه خدایان المپ داشت را پشت سر گذاشته در دنیای خدایان و هیولاهای نورس به عنوان یک انسان معمولی زندگی می‌کند. در این دنیای سخت و بی‌رحم، کریتوس باید برای بقای خود تلاش کند و در عین حال آن را به فرزندش بیاموزد. این قسمت جدید God of War عناصر اصلی مجموعه را، مثل مبارزه‌ی لذت بخش، وسعت وصف ناپذیر و قصه‌ای قدرتمند را در قالبی جدید ارایه می‌دهد.»

پیشنهاد می‌کنیم در ادامه حتما تریلر داستانی God of War را ببینید.

مطلب تاریخ عرضه‌ی God of War مشخص شد؛ تریلر داستانی بازی را ببینید برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala