شاید یکی دو سال پیش، رقیبی در مقابل نت‌فلیکس وجود نداشت و این شرکت یک تنه صنعت استریم فیلم و سریال را پیش می‌برد، ولی امروزه هر شرکت بزرگی می‌خواهد یک سرویس استریم داشته باشد. با تمام این اوصاف، نت‌فلیکس هنوز هم به رشد سریع خود ادامه می‌دهد. نت‌فلیکس به تازگی آمار و ارقام سه ماهه‌ی مالی اخیر خود را منتشر کرده است.

نت‌فلیکس می‌گوید که فیلم Bright یکی از پربازدیدترین محتواهای این شبکه‌ی استریم است و یکی از دلایل جذب مخاطب بیشتر بوده.

در طول سه ماهه‌ی مالی اخیر نت‌فلیکس، این شرکت توانسته است ۸.۳ میلیون نفر مشترک جدید پیدا کند. این رقم، بیشترین میزان جذب مشترک جدید در یک سه ماهه‌ی مالی در تاریخ نت‌فلیکس است. سال گذشته و در همین محدوده‌ی زمانی، نت‌فلیکس توانسته بود ۷.۰۵ میلیون مشترک جدید جذب کند.

از طرف دیگر، با اینکه فیلم جدید ویل اسمیت یعنی Bright از سوی منتقدان بازخورد خوبی نگرفته، ولی نت‌فلیکس از این ساخته‌ی خود راضی است. نت‌فلیکس می‌گوید که فیلم Bright یکی از پربازدیدترین محتواهای این شبکه‌ی استریم است و یکی از دلایل جذب مخاطب بیشتر بوده.

در راستای همین هدف، نت‌فلیکس برنامه دارد تا نه تنها فیلم‌های بیشتری بسازد، بلکه محتوای بین‌المللی خود را هم افزایش دهد. اولین سریال آلمانی این شبکه به اسم Dark بسیار بازخورد خوبی گرفته است.

بدون اشاره‌ی مشخص، نت‌فلیکس در آمار و ارقام خود هم‌چنین گفته است که در سه ماهه‌ی مالی اخیر ۳۹ میلیون دلار برای ساخت محتوایی هزینه کرده‌اند که تصمیم گرفته‌اند آن را پخش نکنند. تصور می‌کنیم منظور نت‌فلیکس، سریال House of Cards و قضایای کوین اسپیسی باشد.

منبع: Engadget

مطلب نت‌فلیکس در سه ماهه‌ی اخیر ۸ میلیون مشترک جدید جذب کرد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala