مایکروسافت برای رقابت بیشتر با کروم‌بوک‌های شرکت گوگل یک لپ‌تاپ ۱۸۹ دلاری برای کارهای آموزشی معرفی کرد. این لپ‌تاپ با همکاری شرکت لنوو ساخته شده و از سیستم عامل ویندوز ۱۰ اس بهره می‌برد. براساس اطلاعات منتشر شده این لپ‌تاپ بیشتر برای کارهای آموزشی کاربرد خواهد داشت.

 

لپ‌تاپ ۱۰۰E شرکت لنوو با قیمت ۱۸۹ دلار راهی بازار می‌شود.

شرکت مایکروسافت چند ماه پیش که از سیستم عامل ویندوز ۱۰ اس روی نمایی کرد گفته بود که لپ‌تاپ‌هایی راهی بازار می‌کند که قیمت ارزانی خواهند داشت. حالا این شرکت یک محصول ۱۸۹ دلاری معرفی کرده است. این لپ‌تاپ جدید ۱۰۰E نام دارد که به پردازنده Apollo Lake Celeron مجهز شده. همچنین لنوو لپ‌تاپ دیگری هم معرفی کرده که ۳۰۰E نام دارد و با قیمت ۲۹۹ دلار راهی بازار می‌شود.

مایکروسافت در ادامه ساخت لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت اعلام کرد که با شرکت JP همکاری جدیدی را شروع کرده است. شرکت JP دو لپ‌تاپ به نام‌های T303 و V401 را معرفی کرد. لپ‌تاپ T303 با قیمت ۱۹۹ دلار راهی بازار می‌شود و لپ‌تاپ V401 هم با قیمت ۲۹۹ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. مدل V401 از محصولاتی به حساب می‌آید که از حالت تبلت به حالت لپ‌تاپ در می‌آید و از قلم مخصوص هم بهره می‌برد.


مطلب مایکروسافت لپ‌تاپ ۱۸۹ دلاری معرفی کرد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala