شایعات می‌گویند که شرکت اپل در سال ۲۰۱۸ سه مدل آیفون راهی بازار می‌کند که به ترتیب ۵٫۸، ۶٫۱ و ۶٫۵ اینچی خواهند بود. حتی گفته شده این گوشی‌ها جایگزین آیفون ۱۰ خواهند بود. این احتمال وجود دارد که مدل جدیدی هم از آیفون SE راهی بازار شود.

در جدیدترین گزارش‌ها گفته شده که آیفون ۶.۱ اینچی شرکت اپل قیمت چندان بالایی نخواهد داشت و با قیمت ۷۰۰ یا ۸۰۰ دلار راهی بازار می‌شود. به نظر می‌رسد که آیفون ۶٫۱ اینچی یک محصول میان رده باشد که یک دوربین پشت دارد. مدل‌های ۵٫۸ اینچی و ۶٫۵ اینچی هم شباهت زیادی به آیفون ۱۰ دارند و از صفحه نمایش OLED بهره می‌برند. مدل ۶٫۱ اینچی صفحه نمایش LCD خواهد داشت و از تکنولوژی صفحه نمایش حساس به فشار را ۳D Touch هم بهره نمی‌برد. این تکنولوژی از سال ۲۰۱۵ روی گوشی‌های شرکت اپل وجود داشت. البته روی آیفون SE هم قرار نگرفته بود.

گفته شده آیفون ۶٫۱ اینچی صفحه فریم آلومینیومی خواهد داشت و دو مدل دیگر از فریم استیل بهره می‌برند. هنوز نام نهایی گوشی‌های جدید اپل مشخص نشده است. در حالی که انتظار می‌رود گوشی‌های آیفون جدید شهریور ماه سال ۹۷ معرفی شوند، به احتمال زیاد آیفون SE 2 در فصل بهار معرفی و راهی بازار می‌شود.

منبع: macrumors

مطلب آیفون ۶٫۱ اینچی اپل ۳D Touch ندارد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala