احتمالا با سنجاب مجموعه فیلم‌های «عصر یخبندان» کم و بیش آشنایی دارید؛؛ سنجابی که تمام ماجراجویی‌های او در راستای حفظ یک بلوط است. اساس بازی جدید Chuchel (بخوانید خوخل) هم بی‌شباهت به سنجاب عصر یخبندان نیست. بازی Chuchel قصه‌ی شخصیتی را می‌گوید که با هرکس و هر چیزی که در مقابل او گیلاسش قرار بگیرد، در میافتد.

قرار است Chuchel در روز هفتم مارس روی کامپیوتر عرضه شود.

بازی Chuchel را استودیوی «آمانیتا دیزاین» (Amanita Design) ساخته است؛ استودیویی که آن را به خاطر ساخت بازی‌های ماجرایی و معمایی زیبایی مثل «ماشیناریوم» (Machinarium) می‌شناسیم. بازی Chuchel هنوز هم یک ماجرایی اشاره و کلیک است، ولی برخلاف دیگر ساخته‌های استودیوی آمانیتا دیزاین با یک بازی کمدی طرف هستیم.

سازندگان Chuchel دیروز تریلری تازه از بازی‌شان منتشر کردند که به تاریخ دقیق عرضه‌ی این بازی اشاره می‌کند. در این تریلر می‌توانیم سبک و سیاق خاص کمدی این بازی را ببینیم. به جای گشت و گذار و کلیک کردن روی هر نقطه‌ی صفحه، در Chuchel بیشتر با شوخی‌های مختلفی طرف هستیم و بازی هم بر اساس آن‌ها طراحی شده است.

قرار است Chuchel در روز هفتم مارس روی کامپیوتر عرضه شود. سازندگان بازی برنامه دارند بازی را روی پلتفرم‌های موبایل هم عرضه کنند، ولی زمان عرضه‌ی آن نسخه‌ها مشخص نیست.

می‌توانید در ادامه تریلر و تصاویر Chuchel را ببینید.

منبع: Polygon

منبع متن: digikala