اگر از طرفداران بازی نید فوراسپید هستید یا علاقه‌ زیادی به برند آلمانی ب‌ام‌و دارید، بهتر است هرچه زودتر عجله کنید؛ چراکه از امروز تا جمعه مهلت دارید لذت سواری با اتاق محبوب و دوست‌داشتنی بیمر M5 را در دنیای مجازی تجربه کنید!

گویا سرنوشت نسل جدید ب‌ام‌و M5 (اتاق F90) با اتفاقات جالب و عجیبی گره خورده است؛ ابتدا مدل پروتوتایپ آن که در حال تست و بررسی بود، شکار دوربین خبرنگاران شد. البته خودرو با کاور پوشانده شده بود تا در این لباس، اطلاعات زیادی را برایمان بازگو نکند. طولی نکشید که برای اولین بار تصویر کاور نید فوراسپید: انتقام منتشر شد و در آن، نسل جدید M5 به عنوان ستاره داستان دیده شد. در این تصویر، بخشی از نمای جلوی خودرو به چشم می‌خورد که از سبک طراحی ویژه این باواریایی خبر می‌داد.

ّیشتر بخوانید: پرونده ویژه BMW M5؛ نگاهی به تاریخچه‌ی قوی‌ترین‌های سری۵

این پایان ماجرا نبود؛ چراکه ب‌ام‌و باز هم برای اولین بار این محصول جدیدش را در مراسم رونمایی از بازی نید فوراسپید: انتقام برای هواداران خود رونمایی کرد تا با این کار، یک سنت‌شکنی تمام‌عیار برای رونمایی و معرفی خودرو انجام داده باشد. حالا در تازه‌ترین خبرها، سر و گوش این آلمانی بازیگوش بازهم پیدا شده تا علاقمندان به دنیای خودرو و گیم را به وجد بیاورد. البته مهلت این سورپرایز چندان زیاد نیست؛ چراکه اگر می‌خواهید سواری M5 F90 را در نید فوراسپید No Limits تست کنید، تنها تا تاریخ ۹ فوریه (۲۰ بهمن) فرصت دارید. این بازی را می‌توانید برای گوشی‌های اپل و اندرویدی دانلود کنید و از کیفیت بالای آن لذت ببرید.

ب‌ام‌و M5 از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر خورجینی با حجم ۴٫۴ لیتر بهره می‌برد تا بتواند حداکثر توان ۶۰۰ اسب‌بخار را تولید کند. شتاب صفر تا صد این آلمانی مغرور ۳٫۵ ثانیه اعلام شده است. مرسدس‌بنز E63 AMG به عنوان رقیب مستقیم و هم‌وطن بیمر M5 شناخته می‌شود. شما به عنوان علاقمند به دنیای خودرو، طرفدار ب‌ام‌و M5 هستید یا بنز E63 AMG؟ آیا تجربه بازی با نید فوراسپید: No Limits را داشته‌اید؟

در کامنت‌ها نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطلب فقط تا جمعه فرصت دارید با ب‌ام‌و M5 در نید فوراسپید No Limits بازی کنید! (ویدیو) برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala