چند هفته‌ی پیش شنیدیم که «جی‌جی آبرامز» (J.J. Abrams) مشغول ساخت یک سریال جدید است و اپل و شبکه‌ی تلویزیونی HBO مشغول مذاکره برای دریافت حقوق این مجموعه‌ی سریالی هستند. بر اساس خبری که دیروز منتشر شد، برنده‌ی این مذاکرات شبکه‌ی HBO بوده است؛ طوری که سریال جدید خالق «لاست» از شبکه‌ی HBO پخش خواهد شد.

آبرامز از سال ۲۰۰۸ که سریال Fringe را می‌نوشت، شخصا ساخت سریالی را برعهده نداشته است.

جی‌جی آبرامز همین حالا هم رابطه‌ی خوبی با شبکه‌ی HBO دارد و از تهیه کنندگان مجموعه‌ی «وست‌ورلد» (Westworld) است.

سریال جدید جی‌جی آبرامز «دمیموند» (Demimonde) نام گرفته است و بازگشت او را پس از سال‌ها به ساخت سریال رقم می‌زند. آبرامز از سال ۲۰۰۸ که سریال Fringe را می‌نوشت، شخصا ساخت سریالی را برعهده نداشته است.

مجموعه‌ی دمیموند قصه‌ی دانشمندی را تعریف می‌کند که پس از یک تصادف، وارد کما می‌شود. دختر این دانشمند که مشغول بررسی تحقیقات اوست، ناخواسته به دنیایی دیگر منتقل می‌شود. پدر او هم به این دنیای فانتزی می‌آید و آن‌ها نژادی دنیایی از هیولاها را کشف می‌کنند که مشغول مبارزه با یکدیگر هستند.

دست جی‌جی آبرامز حسابی پر است. او کارگردانی قسمت نهم مجموعه‌ی جنگ ستارگان را برعهده گرفته است. از طرفی او تهیه کنندگی سریال Castle Rock و فصل بعدی وست‌ورلد را به دست دارد. جی‌جی آبرامز اخیرا پروژه‌ی ساخت یک فیلم «پیشتازان فضا» را هم به دست گرفته که قرار است «کوئنتین تارانتینو» آن را کارگردانی کند.

آبرامز پیش از این که به ساخت فیلم‌های بزرگی مثل Star Trek و قسمت هفتم جنگ ستارگان دست بزند، به خاطر سریال‌هایی مثل Alias و Lost و Fringe شهرت پیدا کرده بود.

منبع: The Verge

منبع متن: digikala