در طول تبلیغات میان فینال فوتبال امریکا، شاهد نمایش تیزر کوتاه و جدیدی از قسمت بعدی فیلم «انتقام‌جویان» (The Avengers) بودیم. تیزر فیلم The Avengers: Infinity War شاید کوتاه باشد، ولی به اندازه‌ی کافی محتوا دارد و آن‌قدر خوب ساخته شده است که انتظار برای دیدن فیلم را برای‌مان حسابی سخت کند.

فیلم Avengers: Infinity War دو قسمتی خواهد بود؛ طوری که قرار است قصه‌ی تمام فیلم‌های مارول با قسمت چهارم انتقام‌جویان به پایان برسد.

دومین بار است که تیزری از قسمت سوم فیلم انتقام‌جویان می‌بینیم. یکی دو ماه پیش بود که شرکت مارول اولین تریلر Avengers: Infinity War را منتشر کرد. تیزر جدید صحنه‌هایی متفاوت از نخستین تریلر این فیلم دارد و می‌توانیم قهرمان‌های بیشتری را کنار یکدیگر ببینیم.

قرار است تمام قهرمان‌ها و حتی برخی از ضدقهرمان‌های فیلم‌هایی که مارول در یک دهه‌ی اخیر ساخته، در فیلم Avengers: Infinity War حضور داشته باشند؛ طوری که برای مثال حتی شخصیت‌های فیلم «محافظان کهکشان» در کنار «هالک» و «اسپایدرمن» قرار گرفته‌اند. به نظر می‌رسد که فیلم Infinity War قرار است نزدیک‌ترین فیلم به کمیک‌های اصلی این شخصیت‌ها باشد.

Thanos

فیلم Avengers: Infinity War دو قسمتی خواهد بود؛ طوری که قرار است قصه‌ی تمام فیلم‌های مارول با قسمت چهارم انتقام‌جویان به پایان برسد.

مارول پس از پایان قصه‌ی انتقام‌جویان در فیلم چهارم، می‌خواهد مجموعه‌ی سینمایی جدیدی با شخصیت‌های، قصه‌ها و بازیگران متفاوت بسازد. اینکه دیزنی (صاحب مارول) شرکت فاکس را به تازگی خریده است، بدون شک باعث می‌شود تا در مجموعه فیلم‌های بعدی مارول شاهد در کنار هم قرار گرفتن شخصیت‌های ایکس‌من و اونجرز باشیم.

فیلم Avengers: Infinity War در روز چهارم می سال جاری میلادی (۱۴ اردیبهشت سال آینده) اکران می‌شود.

می‌توانید در ادامه تیزر کوتاه این فیلم را که دیشب پخش شده ببینید.

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

 

منبع: Polygon

منبع متن: digikala