بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده توسط سایت خبرگزاری ایران‌جیب، شرکت نگین‌خودرو طی بخش‌نامه‌ای به نمایندگی‌های خود در سراسر کشور، قیمت رنو کولئوس و تالیسمان مدل ۲۰۱۸ را اعلام کرد. بر اساس این بخش‌نامه، قیمت رنو تالیسمان و کولئوس به ترتیب ۳۱۲ میلیون و ۲۶۵ میلیون تومان تعیین شده است. در ادامه می‌توانید جدول قیمت این دو محصول رنو را ببینید.

خودرو مدل قیمت ۱۵ بهمن قیمت ۱۸ بهمن
کولئوس
KOLEOS
v1x180b8pxgv9rqttzs.jpg
۲۰۱۸ ۳۰۸/۰۰۰/۰۰۰ ۳۱۲/۰۰۰/۰۰۰
تلیسمان
TALISMAN
rkf5ood5e1qnd3z80h5k.jpg
۲۰۱۸ ۲۵۸/۰۰۰/۰۰۰ ۲۶۵/۰۰۰/۰۰۰

چه کسی فکرش را می‌کرد که قیمت دو محصول رنو تنها طی چند روز، چند بار تغییر کند و چند میلیون تومان ناقابل گران شود! هفته پیش از حذف شدن نام رنو کولئوس و تالیسمان در لیست قیمت نگین‌خودرو خبر دادیم. پیش از حذف نام دو محصول رنو در لیست قیمت نگین‌خودرو، مدل ۲۰۱۸ رنو تالیسمان و کولئوس به ترتیب ۲۴۹ و ۲۹۸ میلیون و پانصد هزار تومان فروخته می‌شدند. هم‌چنین مدل‌ ۲۰۱۷ تایسمان و کولئوس به ترتیب با قیمت ۲۳۹ و ۲۸۸ میلیون تومان به فروش می‌رسیدند.

نوع خودرو مدل قیمت جدید
تلیسمان ۱۶۰۰ توربو ۲۰۱۷ ۲۳۹/۰۰۰/۰۰۰
تلیسمان ۱۶۰۰ توربو ۲۰۱۸ ۲۴۹/۰۰۰/۰۰۰
کولیوس ۲۵۰۰ ۲۰۱۷ ۲۸۸/۰۰۰/۰۰۰
کولیوس ۲۵۰۰ ۲۰۱۸ ۲۹۸/۵۰۰/۰۰۰

طولی نکشید که در تاریخ ۱۴ بهمن، قیمت جدید مدل‌ ۲۰۱۷ رنو تالیسمان اعلام شد؛ بر اساس گزارش منتشر شده، قرار شد تالیسمان با قیمت جدید ۲۴۴ میلیون تومان به فروش برسد که این به معنی افزایش قیمت ۵ میلیون تومانی در مدل ۲۰۱۷ این محصول رنو بود.

کافی بود تنها یک روز منتظر بمانیم تا قیمت جدید مدل ۲۰۱۸ دو محصول رنو اعلام شود. شرکت نگین خودرو طی بخش‌نامه‌ای، قیمت کولئوس را از مبلغ زیر ۳۰۰ میلیون تومان به ۳۰۸ میلیون تومان افزایش داد. هم‌چنین تالیسمان با گرانی ۱۰ میلیون تومانی همراه شد. نگین‌خودرو دلیل این افزایش قیمت، تغییرات نرخ ارز اعلام کرد.

رنو

حالا امروز بازهم باخبر شدیم که ماجرای گرانی خودرو تمامی ندارد و رنو کولئوس و تالیسمان هرکدام به ترتیب ۴ و ۷ میلیون تومان ناقابل نسبت به افزایش قیمت‌های اخیر، مجددا گران شدند! اگر بازهم قیمت این دو خودرو تغییر نکند، قیمت امروز کولئوس ۳۱۲ میلیون و رنو تالیسمان، ۲۶۵ میلیون تومان است.

شما درمورد این افزایش قیمت‌های مکرر و نجومی چه نظری دارید؟

مطلب رنو تالیسمان و کولئوس بازهم گران شدند! برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala