مطلب آیا نتایج بنچمارک گلکسی S9 لو رفته است؟ برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

به تازگی یک گوشی که مدل آن مشخص نیست در بنچمارک گیکبنچ به آزمون گذاشته شده است. این گوشی که از تراشهی اسنپدراگون ۸۴۵، شش گیگابایت رم و اندروید ۸ بهره میبرد شاید همان گلکسی اس ۹ باشد. البته لازم است بار دیگر روی کلمهی «شاید» تاکید کنیم، چرا که این مشخصات فنی در گوشیهای پرچمدار سال ۲۰۱۸ معمول خواهد بود. البته سامسونگ اولین شرکتی است که به تراشهی اسنپدراگون ۸۴۵ دسترسی پیدا میکند. همین موضوع باعث میشود احتمال بیشتری بدهیم که این که این گوشی بینام، واقعا پرچمدار جدید سامسونگ بوده است.

سامسونگ قصد دارد در تاریخ ۲۵ فوریه که مصادف است با ۶ اسفند، در مراسمی در شهر بارسلونای اسپانیا، از دو گوشی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس رونمایی کند. گوشی LG G7 زمانی معرفی خواهد شد که کمپانی الجی حس کند زمان مناسب فرا رسیده. از سوی دیگر ممکن است با معرفی گوشی HTC U12 هم چند هفته فاصله داشته باشیم.

سامسونگ گلکسی اس 9

این گوشی مرموز، چه گلکسی اس ۹ باشد و چه یکی دیگر از گوشیهای پرچمدار امسال، از نظر نتایح بنچمارک، پرچمدار سال ۲۰۱۷ سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ را پشت سر گذاشته است. نتایج بنچمارک این گوشی که از تراشهی اسنپدراگون ۸۴۵ استفاده میکند در بخش تک هستهای امتیاز ۲۳۷۸ و در بخش چند هستهای امتیاز ۸۱۳۲ را نشان میدهد. با در نظر گرفتن این که گوشی گلکسی اس ۹ پلاس پیش از این در بنچمارک گیکبنچ دیده شده بود و به ترتیب با امتیازهای ۲۴۲۲ و ۸۳۵۱ نتایج مشابهی را ثبت کرده بود، میتوان باور کرد که نتایج بالا مربوط به گلکسی اس ۹ هستند.

منبع: PhoneArena

منبع متن: digikala