بهترین و ساده‌ترین هدیه برای خانم‌ها شاید یک عروسک باشد. اما چه عروسکی؟ اگر نمی‌خواهید ریسک کنید و به دنبال یک هدیه خوب برای یک دختر خانوم می‌گردید، یک خرس عروسکی بزرگ بهترین گزینه است. خرس عروسکی تینی وینی با رنگ‌های شاد و جذاب می‌تواند به تنهایی هدیه هیجان‌انگیز این هفته باشد. اما اگر دست‌ و ‌دل باز هستید می‌تونید در کنار این عروسک خرسی جذاب یک شکلات و یک دسته گل زیبا هم هدیه دهید. در این مقاله نظر چند نفر از همکارانمون رو پرسیدیم با ما همراه باشید.

 

ترانه

عروسک از اون چیزایی که از بچگی علاقه زیادی بهش داشتم و هر وقت هم هدیه می‌گرفتم خوشحال می‌شدم. البته با گذشت زمان و بزرگ تر شدن دیگه به فکر گرفتن عروسک به عنوان کادو نبودم تا اینکه یه روز در خونرو باز کردم و دیدم یه خرس صورتی بزرگ که  قدش تا کمر خودم بود روی مبل گذاشته شده و برای منه. انقد خوشحال شدم که هنوزم حسش از یادم نمیره. شاید از یه سنی به بعد دیگه آدم دوس نداشته باشه عروسک هدیه بگیره یا لیست چیزایی که به نظرش باید بهش کادو داده بشه انقدر زیاده که یه خرس عروسکی ته اون لیست باشه اما این خرس‌های نرم و خوشرنگ که ابعادشونم بزرگه، هدیه ای هستن که حتما یه بار توی زندگی باید باهاشون آدم سورپریز بشه.

 

فهیمه

من عاشق عکاسی و بچه‌هام. پس عجیب نیست که عاشق عکاسی کردن از بچه‌های کوچیک باشم! اول کارم برای عکس‌هام فقط از طبیعت کمک می‌گرفتم؛ گل، درخت، دریا یا آسمون. اما به مرور تصمیم گرفتم از دنیای خود بچه‌ها به عکس اضافه کنم. حالا دنبال اسباب‌ باز و عروسک‌هایی هستم که تو عکاسی از بچه‌ها به کارم میاد و می‌تونم باهاشون تصویر خوش‌رنگ‌تر و شادتری ثبت کنم. عروسک اولین و بهترین چیزیه که به ذهنم میاد. یه عروسک بامزه، پشمالو و خوش‌رنگ که بغل کردنش برای بچه‌ها لذت‌بخش باشه. این خرس عروسکی ترکیبی از همه ایناست و دل آدم رو می‌بره. مهم‌تر از همه اینکه بچه‌ها با دیدنش بی‌اختیار ذوق می‌کنن و می‌خندن و عکسی که ازشون می‌گیرم عالی می‌شه! همین دلیل برای خریدن یه خرس عروسکی بزرگ که جنس با کیفیتی هم داشته باشه کافی نیست؟ من که رنگ زرشکی‌ رو براش ترجیح می‌دم.

 

صبا

تنها چیزی که بالا رفتن سن و سال هیچوقت نمی‌تونه اونو در من از بین ببره، عشق، علاقه و هیجان نسبت به عروسکه. یعنی اگر به صد سالگی هم برسم باز هم دیدن عروسک اونم از نوع خرسیش منو به وجد میاره. انگار کادو دادن عروسک تو مناسبت‌های مختلف تو کشورمون به یه رسم تبدیل شده و هر کسی در کنار هر کادوی دیگه یه عروسک هم تو گزینه‌های خریدش داره. یکی از عروسک‌های خوشگل و دوست‌داشتنی که شدیدا دل من رو برده، عروسک پولیشی تینی وینی مدل خرسیه. قد این عروسک ۶۰ سانتی‌متره و تو هر گوشه کناری جا می‌گیره. صورت شیرین و مهربونش، تنوع خوش‌رنگ و لعابش دل هر کسی رو، از بچه گرفته تا آدمایی هم سن و سال من می‌بره. بچه‌ها عاشق این هستن که عروسکشون رو با خودشون همه جا ببرن. این یعنی هر روز عروسک بیچاره کثیف و کثیف‌تر میشه. اما تینی‌وینی خرسی رو میشه شست. این عروسک نرم، سبک و ضد حساسیته، پس نگران بازی‌کردن بچه‌ها نباشین. اگه فکر خوشحال‌کردن عزیزتون هستین یکی (یا حتی چندتا) از عروسک‌های خرسی تینی‌وینی انتخاب خوبیه، تو خریدش شک نکنین.

 

الهام

لطفا کودک درون‌تان را که دوست دارد تفریح و لذت را چاشنی کارهای روزمره‌تان کند، فراموش نکنید! این اگر به این بهانه که سرتان خیلی شلوغ است و فرصت خیلی کمی دارید، خودتان را در گیر چند چالش همزمان کردید، یعنی قبول کرده‌اید که در لحظه نباشید و کودک درونتان را ساکت کنید. شما به کمک تفریح‌های کوچک اما تاثیرگذار، می‌توانید ارتباط‌های اجتماعی‌تان را تقویت، استرستان را کم، خلاقیت ذهن‌تان را شکوفا و اعتماد به‌نفس‌تان را افزایش دهید. پس پیشنهاد می‌کنم شما هم مثل من با خرید این خرس بامزه و دوست‌داشتنی، کودک درون‌تان را زنده نگه داشته تا همواره شاد و پرانرژی باشید. این خرس بزرگ را می‌توانید در گوشه‌ای از اتاقتان قرار بدید، بر روی آن لم داده و استراحت کنید و یا در آغوش بگیرید و از داشتنش حسابی لذت ببرید.

 

مطلب اگه قراره این هفته فقط یه چیز بخرید، خرس عروسکی قرمز بخرید! برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala