شرکت هیوندای به تازگی تیزر جدیدی از مدل ۲۰۱۹ سانتافه منتشر کرده است. در این تیزر بخش‌هایی از ماشین بصورت رندر شده نشان داده می‌شود. هیوندای قصد دارد در تاریخ ۲۱ فوریه که مصادف با چهارشنبه، دوم اسفند ماه می‌شود، بطور اختصاصی از محصول جدید خود رونمایی کند.

احتمالا بیشتر ما ایرانیان، هیوندای را با سانتافه می‌شناسیم. آن‌ هم درست در زمانی که نسل دوم سانتافه در سریال طنز ترش و شیرینی ایفای نقش کرد تا همه‌ی خانواده‌ها و حتی نسل جوان را عاشق چهره‌ی مدرنیته شاسی‌بلند نیمه لوکس کند. شاید کم‌تر کسی آن زمان به اتاق محبوب و پرطرفدار سوناتا و آزرا توجه می‌کرد و با خود می‌گفت: تا وقتی ماشین غول‌پیکر، جذاب و گران‌قیمتی مثل سانتافه وجود دارد چرا باید به یک سدان توجه کرد؟

آن زمان بازار خودروهای کراس‌اوور و SUV در تب و تاب شکل گرفتن و بزرگ شدن بود تا به لطف ماشین‌هایی نظیر سانتافه همه خاطرخواه شکل و شمایل ماشین‌های بزرگ و شنیدن نام وسوسه‌برانگیز شاسی‌بلند شوند. با این که قدمت سانتافه چندان نیست و اولین نسل آن در سال ۲۰۰۰ تولید شد، اما هیوندای به خوبی توانسته در این مدت زمان نظر بسیاری از مشتریان بازار جهانی را از جمله ایران به سوی خود جلب و نام شاسی‌بلند نیمه لوکس شهری را با قیمت مناسب به امضای کارش تبدیل کند.

در تصاویر بالا تصاویری از مدل جدید سانتافه را می‌توانید ببینید تا با تغییرات طراحی این خودرو بیشتر آشنا شوید. در انتها شما به ما نظرتان را درمورد خودروهای کراس‌اوور و شاسی‌بلند بگویید. آیا طرفدار این سبک خودروها هستید و در بازار رقابتی این کلاس، سانتافه را می‌پسندید؟

مطلب جدیدترین تیزر هیوندای سانتافه مدل ۲۰۱۹ را ببینید برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala