شرکت HMD Global که گوشی‌های نوکیا را تولید و راهی بازار می‌کند شرایط بسیار خوبی را سپری می‌کند. این شرکت تنها در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۷، ۴ میلیون گوشی فروخته است. تا این لحظه شایعات زیادی درباره گوشی‌های جدید این شرکت شنیدیم. گفته شده که نوکیا قصد دارد دو گوشی جدید به نام‌های نوکیا ۱ و نوکیا ۷ پلاس راهی بازار کند.
گوشی نوکیا ۷ پلاس اولین گوشی نوکیا به حساب می‌آید که از صفحه نمایش بزرگ و کم حاشیه با نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می‌برد. این گوشی به تراشه اسنپ‌دراگون ۶۶۰ مجهز شده و ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است.
شایعات می‌گویند که گوشی نوکیا ۷ پلاس از دوربین دوتایی با لنزهای زایس بهره می‌برد و سنسور تشخیص اثر انگشت هم دارد. همچنین اندروید ۸ برای آن در نظر گرفته شده است.
در کنا گوشی نوکیا ۷ پلاس گوشی نوکیا ۱ هم معرفی خواهد شد. یک گوشی ارزان قیمت که سخت افزار قدرتمندی هم ندارد. این تلفن همراه هوشمند به صفحه نمایش ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل مجهز شده و ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. گفته شده این محصول با اندروید گو راهی بازار می‌شود. گوشی‌های جدید نوکیا در نمایشگاه MWC 2018 معرفی می‌شوند. در ادامه می‌توانید تصاویر لو رفته از آن‌ها را مشاهده کنید:

مطلب تصویر لو رفته از نوکیا ۷ پلاس و نوکیا ۱ را ببینید برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala