شرکت بلک‌بری به تازگی توانسته تاییده‌ی لازم را برای گواهی ثبت یا همان پتنت را دریافت کند. این ایده درمورد طراحی جدید گوشی‌های موبایل است.

۲۳ دسامبر ۲۰۱۶، شرکت بلک‌بری ایده‌ی جدیدی برای طراحی دوربین‌های گوشی ارسال کرد و تاییده‌ی این طرح به تازگی برای این شرکت ارسال شد. کلیات این طرح درمورد شیوه‌ی کنترل دستگاه الکترونیکی برای ثبت تصاویر دیجیتال عنوان شده است. این طرح برای گوشی‌های مجهز به کیبورد فیزیکی کشویی (slide-out QWERTY) مثل بلک بری Priv اجرا می‌شود.در پایین می‌توانید تصویری از طراحی این مدل گوشی را ببینید.

بلک بری Priv

بلک بری Priv

در توضیحات این پتنت گفته شده که دوربین اصلی روی بدنه گوشی قرار دارد و نه کیبورد کشویی آن. کاربر می‌تواند از دوربین قرار گرفته روی بدنه عکاسی عادی کند. بلک‌ بری یک لنز مخصوصی روی کیبورد گوشی قرار می‌دهد تا بستن کشو، دوربین اصلی بدنه پشت لنز قرار بگیرد و قابلیت‌های بیشتری برای عکاسی به کاربر بدهد. در ادامه تصاویری از پتنت دوربین این شرکت را ببینید.

بلک‌بری می‌گوید که امسال دو گوشی جدید معرفی می‌کند که یکی از آن‌ها کیبورد فیزیکی کشویی دارد. هنوز معلوم نیست که پتنت ثبت شده بلک‌بری برای گوشی‌های جدید درنظر گرفته شود. به نظر شما تلاش بلک‌ بری برای طراحی گوشی‌های جدید تا چه حد می‌تواند باعث موفقیت این شرکت شود؟

مطلب بلک‌بری ایده‌های جدیدی برای دوربین‌های موبایل در سر دارد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala