اینتل قابلیت جدیدی به پردازنده‌های خود که کارت گرافیک داخلی دارند، اضافه کرده است. این قابلیت جدید به صورت خودکار سیستم‌هایی که از این پردازنده‌ها استفاده می‌کنند را برای اجرا بازی، بهینه و تنظیم می‌کند. نرم‌افزار جدید اینتل، کم و بیش شبیه به GeForce Experience شرکت انویدیا است که به افراد اجازه می‌دهد تنظیمات مشخصی برای هر بازی روی کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود داشته باشند.

این آپدیت جدید هم‌چنین از سری جدید چیپ‌ست‌های Kaby Lake G پشتیبانی می‌کند.

نرم‌افزار جدید اینتل بیشتر به درد لپ‌تاپ‌هایی می‌خورد که برای اجرای بازی ساخته نشده‌اند. این نرم‌افزار جدید که در قالب آپدیت درایور کارت گرافیک اینتل عرضه می‌شود، روی پردازنده‌های سری Skylake به بعد کار خواهد کرد.

این آپدیت جدید هم‌چنین از سری جدید چیپ‌ست‌های Kaby Lake G پشتیبانی می‌کند؛ این چیپ‌ست‌ها یک پردازنده‌ی اصلی اینتل و یک پردازنده‌ی گرافیکی قوی AMD را در خود جای داده‌اند. قرار است به زودی لپ‌تاپ‌های جدیدی که از این سری پردازنده‌ها استفاده می‌کنند وارد بازار شوند و دو شرکت HP و Dell اولین سری این لپ‌تاپ‌ها را ساخته‌اند. گفته شده که این لپ‌تاپ‌های جدید می‌توانند بازی‌های روز مثل «دستینی ۲» «بتلفیلد ۱» یا «اورواچ» را به خوبی اجرا کنند.

می‌توانید جدیدترین درایور کارت گرافیک اینتل را از وب‌سایت رسمی این شرکت دانلود کنید.

منبع: The Verge

منبع متن: digikala