فروش بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds یا PUBG به ۳۰ میلیون نسخه رسید. البته در کنار این موضوع که فروش این بازی روبه‌ افزایش است، میزان گیمرهایی که آن را بازی می‌کنند کم شده است. این بازی هفته گذشته با اولین کاهش گیمر خودش مواجه شد.

در تازه‌ترین آمار به این موضوع اشاره شده که میزان گیمرهای این بازی ۵ درصد در مقایسه با ماه گذشته کاهش پیدا کرده است.  در حال حاضر این بازی نزدیک به ۳٫۲۵۷ میلیون گیمر در شبکه استیم دارد.

 

فقط در ماه گذشته بیش از یک میلیون متقلب از PUBG بیرون انداخته شده‌اند.

برخی از کاربران به این موضوع اشاره کرده‌اند که یکی از دلایل کاهش گیمر این بازی، عدم نادیده گرفتن شدن افراد متقلب است. افراد مختلف با هک کردن بازی سعی می‌کنند روند بازی را به نفع خودشان تغییر دهند و این موضوع روی بازی سایر گیمرها نیز تاثیر منفی می‌گذارد. البته سازندگان بازی یک سیستم مبارزه با تقلب جدید طراحی کرده‌اند که به سرعت گیمرهای متقلب را از بازی خارج می‌کند.

برای بازی مثل PlayerUnknown’s Battlegrounds بسیار مهم است که ریزش کاربرانش را جدی بگیرد. این موضوع اگر ادامه پیدا کند، می‌تواند به بازی آسیب زیادی وارد کند. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds همچنان به عنوان محبوب‌ترین بازی شبکه اسیتم شناخته می‌شود.

منبع: vg247

مطلب فروش بازی PUBG به ۳۰ میلیون نسخه رسید برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala