الکترونیک آرتز و استودیوی بازی‌سازی «کرایتریون گیمز» (Criterion Games) خبر از عرضه‌ی نسخه‌ی بازسازی شده‌ی «برن‌آوت پارادایز» (Burnout Paradise) داده‌اند. شایعه‌ی عرضه‌ی دوباره‌ی برن‌آوت پارادایز روی کنسول‌های جدید را چند هفته‌ی پیش شنیده بودیم. شایعات گفته بودند که در کنار نسخه‌های کنسول‌های نسل هشتمی، نسخه‌ای هم از بازی برای نینتندو سوییچ در نظر گرفته شده است، ولی خبری از عرضه‌ی Burnout Paradise Remastered روی کنسول جدید نینتندو نیست.

۵+۱ بازی مسابقه‌ای برتر

قرار است نسخه‌ی بازسازی شده‌ی برن‌آوت پارادایز با قیمت ۴۰ دلار به صورت دیسکی و دیجیتال روی پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان در روز نهم مارس عرضه شود. نسخه‌ای هم برای کامپیوتر در نظر گرفته شده است که فقط به صورت دیجیتالی و از طریق فروشگاه اوریجین الکترونیک آرتز، تا پایان سال جاری میلادی به فروش خواهد رسید.

بازی Burnout Paradise Remastered تمام محتوای دانلودی که برای این بازی عرضه شده بود، مثل منطقه‌ای جدید، خودروهای افسانه‌ای و عجیب و غریب و البته موتورسیکلت‌ها را در خود جای خواهد داد.

این نسخه روی پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان معمولی با وضوح تصویر فول اچ‌دی اجرا می‌شود. با این حال، روی پلی‌استیشن۴ پرو و ایکس‌باکس وان ایکس می‌توان Burnout Paradise Remastered را با کیفیت ۴K و سرعت ۶۰ فریم در ثانیه تجربه کرد.

می‌توانید در ادامه تریلر و تصاویری که از این بازسازی عرضه شده است را ببینید.

دانلود تریلر با کیفیت ۲K

منبع: Gematsu

منبع متن: digikala